קורונה חיטוי
צילום אילוסטרציה: Ververidis Vasilis/ Shutterstock.com

תושב בת ים שעובד בבית אבות אובחן כחולה קורונה: "התחננתי שיבדקו אותי"

העובד חש ברע לאורך כל השבוע וכל פניותיו להיבדק נדחו. רק ביום שישי האחרון הוא נבדק ונמצא חיובי

פורסם בתאריך: 29.3.20 20:04

תושב בת ים, שעובד בבית האבות משען בחולון, אובחן בשישי האחרון כחיובי לנגיף הקורונה. העובד חש ברע כמה ימים וסבל מחום ושיעול, אך למרות בקשתו להיבדק, רק הבוקר (ראשון), לאחר כשבוע ימים בהם חש ברע, הוא אושפז בבית החולים וולפסון, נבדק ואובחן כחולה בקורונה.



לדבריו, כבר ביום ראשון שעבר הוא לא חש בטוב ונשאר בביתו. "ביום שלישי הלכתי לקופת החולים, שאני סובל משיעול וחום. שאלתי מה עליי לעשות, ונאמר לי לפנות למד"א", הוא מספר ומוסיף כי ביום שלמחרת פנה למד"א וביקש להיבדק. אלא שאז נמסר לו כי עליו להישאר בביתו. "התחננתי שייבדקו אותי", הוא ממשיך, "התקשרתי גם בחמישי וביקשתי להיבדק ונמסרה לי אותה תשובה: אמרו לי לקחת כדורים. רק ביום שישי, עם חום גבוה, הוא הגיע לבית החולים וולפסון.

"הייתי שם במשך כארבע שעות ושוחררתי הביתה. בעשר בלילה התקשרו אליי והודיעו לי שנמצאתי חיובי לקורונה", הוא מספר, ומתאר כיצד דחו את בקשתו לבדוק גם את אשתו ששהתה עמו בבית.

 

הבוקר פונה החולה אל בית החולים וולפסון לקבלת טיפול, והמשיך לבקש שגם אשתו תיבדק. "ביקשתי שייבדקו את אשתי, אמרו שיחזרו אליי. בסוף, אחרי שהתקשרתי באותו הבוקר שלוש פעמים באו לבדוק אותה, ונאמר לנו שיהיו תוצאות רק בעוד 72 שעות".

ממד"א נמסר בתגובה: "ההחלטה את מי לדגום ואת מי לא, נתונה בידי משרד הבריאות בלבד ולמד"א אין כל שיקול דעת בנושא. אנו פועלים על פי ההנחיות והנהלים שנקבעו".

יצוין, כי לפני פחות משבועיים בוצע חיטוי בבית האבות משען. החיטוי בבתי האבות נעשה לאחר שהדיירים הוכנסו לבידוד, ולא התאפשרו ביקורים מבחוץ, למעט במקרים חריגים, כדי למנוע אפשרות של הדבקה בנגיף הקורונה.



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות