בית חולים וולפסון
בית חולים וולפסון

אשתו של חולה הקורונה בן ה-45: "מתפללת שיקום בשלום ויראה את הילדים"

אשתו של החולה מבת ים, שנמצאת בידוד עם ילדיהם, עוקבת בדאגה אחר מצבו ומודה לתושבי העיר על התמיכה

פורסם בתאריך: 27.3.20 08:46

אשתו של חולה הקורונה בן ה-45 בבת ים, שנדבק בנגיף ומצבו קשה כבר שבוע, מודה לתושבים על התפילות וממשיכה להתפלל לשלומו.

לפני שבוע הגיע החולה לבית החולים וולפסון, וכבר ביום הראשון חובר למכונת הנשמה. ביום רביעי חלה הדרדרות במצבו, והוא חובר אל מכונת אקמו – המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו. אתמול (חמישי) מצבו התייצב והצוות הרפואי עוקב בדריכות אחר כל התפתחות. מדובר בחולה הקורונה היחידי בארץ שדווח כי לא סבל ממחלות רקע, ומצבו מוגדר קשה.



לאחר שהתדרדר מצבו כתב ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, בדף הפייסבוק שלו: "בת-ימים, אנא התפללו לרפואתו של שמעון בן רחל, תושב העיר בן 45 שחלה בקורונה ומצבו מוגדר כעת קשה מאד. שוחחתי עם משפחתו, חיזקתי אותם בשם כולנו, והבעתי תקווה שנתבשר בשורות טובות. אנו מסייעים להם מסביב לשעון. לבקשתם, אני קורא לכולנו להקדיש את תפילותינו לרפואתו: שמעון בן רחל, לרפואה שלמה, אמן".

כמו כן, תושבים רבים אמרו כי יעבירו את השבת הקרובה בתפילות עבורו. אשתו התרגשה מהמחווה ואמרה בכאב: "אני מודה לתושבים שמתפללים למענו ואני מאחלת לו רפואה שלמה, ומתפללת שיקום בשלום ויראה את הילדים שלו, שלא יאבדו אותו".

בנוסף, סיפרה אשתו של החולה על הימים הקשים שעוברים עליה ילדיה הנמצאים בבידוד, ועל הקושי להיות רחוקים מהאב שמאושפז כבר שבוע. "אי אפשר להתקרב אליו", אמרה בכאב, "אנחנו עוברים רגעים קשים וכולנו מתפללים. אני בבידוד וגם הילדים כי כולנו נדבקנו. ואני איתם בבית".

עוד הוסיפה כי "אלה באמת רגעים קשים ואני מבקשת פרטיות. אתמול נתקלנו פרסומים שקריים וקשים בטלוויזיה, כל פרסום שאינו מדויק גורם לנו לכאוב ולצעוק מול הטלוויזיה. גם שמענו ציטוטים שאמר אדם המגדי עצמו 'קרוב משפחה', אך הם לא יצאו מהמשפחה שלנו. אני שבה ומבקשת ממי שמכיר אותנו – בבקשה שמרו על הפרטיות שלנו בימים אלה ואל תתראיינו בשמנו".

ד"ר זיו רוזמן מהיחידה לטיפול נמרץ בבית החולים וולפסון, סיפר אתמול ל"השקמה בת ים" על מצבו של החולה, ואמר כי "נכון להבוקר, הוא עדיין היה מחובר למכונת לב ריאה ויציב. אבל כבר נתקלנו בעבר בחולים שקרסו במכונה לב ראיה. החולה ממשיך להיות יציב ויש לו בעיה נשימתית".

ד"ר רוזמן התייחס לכך לגילו של החולה ולעובדה שלא ידוע על מחלות רקע, וציין כי "לחולה יש השמנת יתר קלה עד בינונית, אבל בטח לא כזו שגורמת לתחלואה נשימתית. אנחנו כן ציפינו שאחוז מסוים מהצעירים יקבל את המחלה בצורה קשה".

בנוסף, אמר כי בני המשפחה שנמצאים בביתם מעודכנים כל העת: "אני חושב שחלק מהקושי הוא שהמשפחה לא יכולה להיות לצדו והם צרכים לסמוך עלינו בעיניים עצומות. המשפחה לא ביקרה אותו, והם אפילו לא יודעים איפה הוא נמצא. אנחנו מדברים איתם על בסיס יומי והם מבינים שהוא מטופל טוב. נשאר להם לקוות לטוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות