שילוט
שילוט

עיר בהסגר: מחסומים בכניסות לחופי הים – סרטי סימון בגינות ובפארקים

צביקה ברוט, ראש העירייה: "רבים מתושבי העיר שלנו נמצאים בסיכון גבוה יותר מהממוצע, בשל גילם המבוגר"

פורסם בתאריך: 26.3.20 12:09

נמשך המאבק במניעת התפשטות הקורונה: בעקבות הסגר והגבלת התנועה במרחב הציבורי, עיריית בת ים הצבירה מחסומים בכניסות לחופי הרחצה וגדרה מתקני הספורט והפארקים בסרטי סימון.

בסוף השבוע שעבר פורסם כאן ב"השקמה בת ים" כי למרות הנחיות משרד הבריאות, רבים מתושבי בת ים יצאו לטיילת ולפארקים. בעקבות החמרת ההנחיות, האוסרות על יציאה מהבתים מעל ל-100 מטרים, אלא במקרים של קניית מזון, תרופות או עבודה, החלו ברשויות המקומיות להדק את האכיפה.



בתוך כך, על מנת למנוע התקהלות בחופים, נחסמה היום (חמישי) הגישה לחופי הרחצה והוצב שילוט בהתאם. בנוסף, הגנים ובהם מתקני השעשועים והכושר גודרו והכניסה אליהם אסורה.

בעיירת בת ים חזרו והדגישו את חשיבות מילוי אחר הנחיות משרד הבריאות. מהעירייה נמסר כי "מדובר בהנחיות מצילות חיים. על תושבי העיר להישמר ולהישאר בבתים, לשמור והישמע להנחיות משרד הבריאות". את ההנחיות לציבור ניתן למצוא באתר משרד הבריאות כאן.

צביקה ברוט, ראש העירייה, מסר: "רבים מתושבי העיר שלנו נמצאים בסיכון גבוה יותר מהממוצע, בשל גילם המבוגר. אני דורש מתושבי העיר להמשיך להקפיד הנחיות משרד הבריאות, ולא לצאת מהבית שלא לצורך. אנו ערוכים ברמה הגבוהה לכל תרחיש, אך אנו חייבים את שיתוף הפעולה של הציבור. אלה הנחיות מצילות חיים. אנו נוקטים בכל האמצעים שברשותנו כדי לנהל את האירוע בצורה מיטבית, אך לא נצליח לנצח את הנגיף אם לא נקפיד כולנו על הנחיות, ונשאר בבית. זה פיקוח נפש של ממש – רק כך נצליח לעבור את זה בשלום".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות