עימות במגדל היוקרה בבת ים: הדיירים חסמו את הכניסה לצעירים שחזרו מפרו I צפו:

הצעירים שהוחזרו מפרו שכרו דירות במגדל בעיר ל-14 ימי בידוד. הדיירים סירבו להכניסם, והמשטרה נאלצה להתערב

פורסם בתאריך: 25.3.20 16:50

דיירי מגדל היוקרה שבדרום טיילת בת ים הופתעו לגלות כי הצעירים שהוחזרו מפרו, ונדרשו להיכנס לבידוד מלא, שכרו דירות במגדל ל-14 הימים הקרובים. בתוך זמן קצר התפתח עימות בין הדיירים לבין הצעירים והמשטרה אף הוזעקה למקום.

לטענת הדיירים הצעירים שאמורים להימצא בבידוד מלא, יצאו מהדירה ששכרו לגינת הבניין, והשתמשו במעלית ובלובי המשותף. בנוסף, גילו הדיירים אמש (שלישי) כי שתי קבוצות נוספות של צעירים שהוחזרו מפרו שכרו דירות באותו הבניין למשך 14 ימים. התושבים התנגדו לכניסת הצעירים וחסמו את דלת הכניסה. המתווך שהשכיר לצעירים את אחת הדירות הגיע למקום והזמין את המשטרה, שהורתה לדיירים לאפשר לצעירים להיכנס לבידוד.



ביום שישי האחרון משרד החוץ וחברת אל על חילצו ברכבת אווירית, של ארבעה מטוסים,
כ-1,100 ישראלים שנשארו בפרו ללא יכולת לחזור לישראל, בעקבות הסגר שהטילה המדינה במסגרת המאבק בנגיף הקורונה. הצעירים הוטסו בחינם, ועם הגעתם נשמעה ביקורת רבה, גם מצד נציגי משרד הבריאות על התנהגותם, לאחר שכ-30 הישראלים סירבו לחתום על טופס ההתחייבות של משרד הבריאות להיכנס לבידוד.

שלמה מור-יוסף, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, התייחס לדברים בגופי התקשורת ואמר כי מהמידע שקיבל מהשטח עולה שחלק מהישראלים שחזרו לארץ אכן סירבו לחתום על טופסי ההתחייבות של משרד הבריאות, והתנהגו בצורה מבישה. "זה נורא בעיניי. זה שאנשים שבאו אחרי חצי שנה ונלחמו לחזור לארץ, באו כמו מטיול שנתי ולא הבינו למה הם נכנסים", כך אמר, "המדינה עושה מאמץ גדול להביא אותם. אותם הצילו ולהם זה לא עלה אגורה, אז לפחות אם מבקשים לחתום נראה לי משהו בסיסי ביותר".

המתווך של אחת הדירות שנכח אתמול במקום, והזמין את המשטרה, אמר בתגובה לטענות הדיירים: "זה שקר מוחלט. אני מתכוון לתבוע את הדיירים על השקרים שהם אומרים. כולם שומרים על בידוד. הם עושים מזה עניין אבל מה היה קורה אם אחד מבעלי הדירות היה חוזר מחו״ל? אין שום הבדל".

המתווך ציין כי "אני עובד עם דירות יוקרה בלבד ואני מתעסק עם אלפיון עליון בלבד. אני מחמיר עם הנהלים. דאגתי לחיטוי לארבע המעליות ולדלת הכניסה לבניין, ודואג לעובד שיגיע מידי ערב ויזרוק את הזבל".

עוד אמר כי "לפני שהכנסתי אותם לדירה פניתי למשטרת ישראל והם נתנו לי אישור. לאנשים משעמם, הם יושבים כל היום בבית ומתעסקים ברכילויות ושמועות. אלה ילדים שהיו באי בחו״ל משך שלושה חודשים בטיול אחרי צבא ואני דואג להם. אני אזרח שומר חוק ולא עשיתי שום דבר לא חוקי, לעומת הדיירים שחסמו להם את הכניסה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. צדק ראשוני

    שיציב שומר קבוע שמוודא שהם שומרים על הכללים. הם צעירים וככאלה הם לאמתמיד שומרים על הכללים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דיירים שחזרו מפרו לדירות שכורות מסכנים את הדיירים . שיחזרו לבית הוריהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות