קורונה
חמגשיות לקשישים ברשת יוחננוף

ברשת יוחננוף יחלקו מאות מנות אוכל לקשישים ולנזקקים בבת ים

המשנה לראש עיריית בת ים, ירון לוי: "מדובר במאות מנות נוספות שיוסיפו לעשייה של העירייה שמחלקת אלפי מנות"

פורסם בתאריך: 25.3.20 13:04

בעקבות משבר נגיף הקורונה, והמגבלות החדשות של משרד הבריאות לפיהן על התושבים להסתגר בבתים, בפרט בני הגיל השלישי, הנמצאים בקבוצת סיכון. רבים מהקשישים מסתגרים בבתיהם ללא יכולת לרכוש מזון.

לאור המצב ברשת יוחננוף החליטו לתרום מאות חמגשיות עם אוכל מבושל לקשישים ולמשפחות נזקקות. המזון יחולק מסניף יוחננוף שבבת ים, והחמגשיות שיתרמו ישלחו באמצעות צעירים מתנדבים, שיעבדו עם המתנדבים והמחלקים של עיריית בת ים.



אחד מהמתנדבים בעיר, יוסי היזמי, בירך על הדברים ואמר "מחמם את הלב לראות שרשת שיווק גדולה כמו יוחננוף נרתמת למיזם ומספקת כמות מכובדת של מנות מזון למען הקהילה. אנחנו יודעים עד כמה משבר הקורונה משפיע על המשק שעובר תקופה לא פשוטה, ואני רוצה מכאן להודות מקרב לב בשמם של כולם לכל מי שבחר לקחת חלק בפרויקט".

קורונה

חמגשיות לקשישים ברשת יוחננוף

גם המשנה לראש עיריית בת ים, ירון לוי, התייחס לתרומה ואמר: "מדובר במאות מנות נוספות שיוסיפו לעשייה של עיריית בת ים שמחלקת גם היא אלפי מנות לקשישים. אנחנו פועלים במקביל ואנחנו רואים שפרויקטים חברתיים יכולים לעזור. אנחנו במצב חירום וכל עזרה מבורכת. זה פרויקט של צעירים מתנדבים שיעבדו בשיתוף עם המתנדבים של עיריית בת ים ועם מרכז הצעירים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות