מלכה
מלכה

הסדרי הלוויה מיוחדים: מלכה קבע שנפטרה מקורונה תובא הלילה למנוחות

מלכה קבע, בת 67, הקורבן השני של מחלת הקורונה תובא הלילה למנוחות. "היא הייתה אישה שתמיד הצחיקה ולקחה את החיים בקלות", ספדה לה שכנתה

פורסם בתאריך: 24.3.20 20:51

מלכה קבע, חולת הקורונה שנפטרה היום (שלישי) בבית החולים וולפסון, תובא הערב למנוחות, ללא נוכחות של כל בני המשפחה ובהסדרי הלוויה וקבורה מיוחדים.

קבע, בת 67, היא החולה השנייה שנפטרה מנגיף הקורונה בישראל. היא אושפזה בבית החולים לפני כשבוע ומצבה התדרדר במהירות, ככול הנראה בעקבות מחלת רקע. בימים האחרונים מצבה היה אנוש והיא הונשמה. בשעות אחר הצהריים נקבע מותה.

במותה הותירה אחריה בעל, שלושה ילדים ושישה נכדים. היא צפויה להיקבר הערב בבית העלמין בבת ים, כאשר חלק מבני משפחתה יידרשו להישאר בבידוד בביתם.



הלווייתה של קבע צפויה להיערך הלילה, בשעה 22:00, בבית העלמין בבת ים, ממנו ייעדרו חלק מבני המשפחה שנמצאים בבידוד ביתי. בהלוויתה של קבע ישתתף מספר קטן של אנשים. הם לא יורשו להתקרב עד למיקום הקבר, וייאלצו להביט על הקבורה מרחוק. צוות הקברנים ילבש סרבלים ובגדי מיגון.

קבע עבדה בעבר כאשת כוח עזר בבית החולים וולפסון. "היא התחילה לעבוד בחדר לידה ולאחר מכן עברה כמה מחלקות", נזכרת שכנתה ומספרת על מלכה שהייתה תמיד שמחה: "היא הייתה אישה שתמיד הצחיקה ולקחה את החיים בקלות, היא גידלה את שלושת ילדיה לתפארת".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בת שבע

    תהא נשמתה של מלכה צרורה בצרור החיים. תנחומים מקרב לב לבני משפחתה שאיבדו אמא וסבתא.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות