בית חולים וולפסון
בית חולים וולפסון

הקורבן השני למחלת הקורונה: מלכה קבע, בת 67, מבת ים

נפטרה חולת קורונה, בת 67 מבת ים, שאושפזה בבית החולים וולפסון. מפוסט שהעלה נכדה עולה כי נדבקה בזמן ביקוריה בבית החולים

פורסם בתאריך: 24.3.20 16:18

עדכון אחרון: 24.3.20 16:47

תושבת בת ים, בת 67, נפטרה הערב (שלישי) בבית החולים לאחר שנדבקה בקורונה. בני משפחתה של הנפטרת נמצאים בימים אלה בבידוד ביתי. הנפטרת, מלכה קבע, הותירה אחריה שלושה ילדים ושבעה נכדים. בעבר היא עבדה בבית החולים וולפסון ולאחר פרישתה המשיכה להתנדב במקום.

מלכה סבלה ממחלת רקע קשה והגיעה לבית החולים לפני כשבוע, כאשר בתוך זמן קצר התדרדר מצבה. היא אושפזה במצב קשה בטיפול הנמרץ הכללי בבית החולים וולפסון והיום נפטרה.

לאחר מותה ספד לה נכדה וכתב בדף הפייסבוק: "נדבקת בנגיף הארור הזה משום שעזרת לזקן לקום מהמיטה בבית חולים כשסבא היה מאושפז. היית אישה חזקה הלביאה של המשפחה היית הכל בשבילנו נלחמת עד הרגע האחרון שלך אני אוהב אותך", כתב בהמשך, "רציתי לצאת מהבידוד ולבוא אלייך לבית חולים ולהיפרד ממך אבל לא נתנו לי. למה העולם כזה אכזר?".



מבית החולים וולפסון נמסר: "צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה. אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר בעקבות מותה של מלכה קבע: "העיר בת ים כואבת על מותה של תושבת העיר, שהינה הקרבן השני של הקורונה בישראל. שוחחתי עם בני המשפחה והבטחתי להם שאנו נלווה אותם לכל אורך הדרך. העיר כולה משתתפת בצערם הכבד בשעה זו".

עוד אמר ברוט כי "אני שב ומבקש מתושבי העיר: הקפידו על הנחיות משרד הבריאות, ואל תצאו מהבית שלא לצורך. אנו ערוכים ברמה הגבוהה לכל תרחיש, אך אנו חייבים את שיתוך הפעולה של הציבור. אלו הנחיות מצילות חיים".

מוקדם יותר היום פורסם כי בבית החולים וולפסון נמצאת כמות חולי הקורונה הקשים הגבוהה ביותר. כעת מאושפזים בבית החולים 14 חולי קורונה כשחמישה מתוכם במצב קשה. אחת מהם במצב אנוש.



בנוסף, אמרה מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, כי "אנו נמצאים כבר בשלב השני והמתקדם יותר בטיפול בחולים, כאשר החולים המוגדרים במצב קשה ובינוני מתרבים מדי יום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תומר

    תנוחמו משמיים ולא תדעו עוד צער
    מאמין שכל העם איתכם ומוקיר את כאבכם ♡♡♡
    שנדע יחד ימים יפים
    וטובים ונעבור את המגפה בשלום, אמן!!!

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות