מצבע ניקיון
מצבע ניקיון

פסח בצל הקורונה: החל מבצע ניקיון ברחבי בת ים

תושבים רבים החלו בהכנות לקראת הפסח. החל מהשבוע הבא תיאסר הוצאת פסולת כבדה, גזם וגרוטאות לרחוב

פורסם בתאריך: 24.3.20 12:52

על רקע הקורונה: צוותי הניקיון של עיריית בת ים החלו במבצע ניקיון מוגבר לכבוד חג הפסח, שיימשך עד 19 באפריל, כאשר במהלכו, החל מ-2 באפריל תיאסר הוצאת פסולת כבדה, גזם וגרוטאות לרחוב. עד אז ההוצאה תתבצע כרגיל, לימי ההוצאה ברחוב שלכם – לחצו כאן.



בעירייה מדווחים על תושבים שמוציאים חפצים לא נחוצים למכלי האשפה וגרוטאות לרחובות, בפרט בימים האחרונים, כאשר מרבית התושבים שוהים בביתם ומקדימים את ההכנות לפסח. מצב שיוצר גידול משמעותי בכמויות האשפה.

בעקבות המצב עובדי אגף התברואה שהוגדרו כעובדים חיוניים, פועלים בתפוקה מלאה ואף מוגברת על מנת לפנות את כל האשפה במועד ולמנוע היווצרותם של יצירת מטרדים תברואתיים בעיר. בנוסף, לעובדים חולק ציוד מגן למניעת הידבקות בנגיף הקורונה ומשאיות האשפה חוטאו, כאשר העבודה מתבצעת גם בשעות היום וגם בשעות הערב.

בעבודות שיגיעו לשיאן ימים אחדים לפני החג ינוקו כל הגינות הציבוריות ברחבי העיר וכן יתבצע ניקיון בכיכרות ובפינות החמד המגוננות.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "לצד ניהול מצב החירום בעיר ברמת מוכנות גבוהה, העיריה ממשיכה לשמור גם על שגרת החיים בתקופה לא שגרתית זו. אנו עושים מאמצים גדולים לשמור על ניקיון העיר למרות הגידול המשמעותי באשפה הביתית וההכנות לחג. אנו מבקשים מכם, התושבים, לסייע לנו בכך ולהקפיד על השלכת האשפה לתוך המכלים, על הוצאת הגרוטאות בימים המותרים ועל חניית כלי הרכב באופן שלא יהווה חסימה למעבר משאיות האשפה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות