סיוע עזרה לקשישים
צילום אילוסטרציה: Pressmaster / shutterstock.com

קשישה שבהסגר בביתה פנתה למוקד העירוני: "אין לי מה לאכול"

כך סייעו במוקד לניצולת שואה, ערירית מבת ים, בת 83, שבסך הכל ביקשה חלב, לימון ולחם

פורסם בתאריך: 23.3.20 12:39

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אלפים נמצאים בבידוד או בהסגר בבתים, בעיקר הקשישים, בני הגיל השלישי, המוגדרים כקבוצת סיכון העלולה להידבק בנגיף ולפתח תסמינים קשים ומסכני חיים.



אותם קשישים סגורים בבית ללא אפשרות לצאת כלל אפילו לקנות תרופות ומוצרי מזון בסיסים. אחת מהם היא ניצולת שואה ערירית בת 83 מבת ים, שהתקשרה למוקד העירוני בבקשה לסיוע בקניית מזון. "אין לי אוכל ואני לא יכולה לצאת מהבית", סיפרה הקשישה למוקדנים, וביקשה לרכוש עבורה "חלב, לימון ולחם"., כשהיא כמובן תשלם עבורם.

השיחה מניצולת השואה הערירית, טלטלה את המוקדנים, שפנו מיד לבארי קנאפו, עובד עירייה ופעיל חברתי מוכר בבת ים, שלא פעם תרם מכספו ומזמנו למען הקהילה, וביקשו ממנו לסייע לאותה קשישה ולעוד קשישים נוספים הנצורים בביתם ואינם יכולים לרכוש מזון בעצמם.

אותה קשישה ניצולת שואה אינה היחידה שפנתה לסיוע. בשבוע האחרון מדווחים במוקד העירוני של עיריית בת ים על עלייה בכמות הפניות מקשישים בעיר, המבקשים עזרה ברכישת מוצרי מזון ותרופות עבורם.

עובד שופרסל בבת ים אוסף מוצרים לקשישים

כדי לעזור לאותם קשישים נצורים, פנה קנאפו לסניף שופרסל בבת ים וביקש את עזרתם, ובהנהלת הסניף מיד הקצו עובד מיוחד שילקט את סלי הקניות לקשישים, על פי הרשימות שניתנו לו, עוד לפני פתיחת הסופר לשאר הלקוחות. את השקיות עם המוצרים הניחו צוותי עובדי העירייה על מפתן דלתות התושבים הקשישים, כדי לשמור על סטריליות ככל שניתן.

אם גם אתם זקוקים לסיוע, ניתן לפנות למוקד העירוני 107.



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות