קורונה חיטוי
צילום אילוסטרציה: Ververidis Vasilis/ Shutterstock.com

שימו לב: מחר יבוצע חיטוי בתחנות האוטובוסים ובגני השעשועים בבת ים

עיריית בת ים תבצע חיטוי בכל רחבי העיר: "מדובר בפעולה מקדימה לחיטוי ומניעה ולא כתוצאה מהתפרצות הנגיף"

פורסם בתאריך: 17.3.20 17:26

עיריית בת ים תבצע מחר (רביעי) חיטוי מניעתי בתחנות האוטובוסים ובגני השעשועים בעיר, למניעת הידבקות בנגיף הקורונה.

לצורך כך, נשכרה חברה חיצונית לחיטוי מפני הידבקות בווירוס. ומודיעה לתושבים כי אין צורך להיבהל, מדובר בחיטוי מניעתי שיבוצע ברחבי העיר על ידי עובדים ממוגנים בחליפות ומסיכות. מהעירייה נמסר: "לתשומת לב הציבור שעשוי להיתקל מחר (רביעי) בעובדים המכוסים מכף רגל עד ראש נסביר כי אין סיבה לבהלה וכי מדובר בעבודות אותן הזמינה עיריית בת ים בהן יתבצעו פעולות חיטוי נגד וירוס הקורונה ברחבי העיר".



החיטוי יתבצע מחר החל מהשעה 11:00 בבוקר במתקני שעשועים וכושר ברחבי העיר, בין היתר הגינות, גן העיר, שדרות העצמאות, בן גוריון, בר אילן והתחייה. כמו כן, בשעות הערב יתבצע חיטוי בתחנות האוטובוס ברחבי העיר. החיטוי יחל בתחנות אוטובוס המוצבות באזורים פעילים כגון המצבה, רוטשילד, שדרות העצמאות, בלפור ויוספטל.

 

 

מבצעי החיטוי הם עובדי חברה חיצונית שנשכרה על ידי העיריה ולאורך כל פעולת החיטוי הם יהיו לבושים בחליפות מגן ומסיכות נשימה. בעירייה מסבירים כי "אין להיבהל מנוכחותם בעיר. מדובר בפעולה מקדימה לחיטוי ומניעה ולא כתוצאה מהתפרצות הנגיף".



ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר: "נערכנו מראש לכל תרחיש ואנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר. הוריתי להתחיל בפעילות מניעתית לחיטוי השטחים הציבוריים, במטרה להגביר את השמירה על בריאות הציבור שלנו מפני הקורונה. אנו ניתן מענה לכל תושב דרך המוקד העירוני, אבל אני קורא לציבור להקפיד על מילוי ההנחיות במלואן. דאגה לזולת וערבות הדדית הן המפתח לצלוח את התקופה הזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה עם גינת שרת ששם היו ילדים בימים אלה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות