אילוסטרציה חניה
shutterstock

בעקבות המצב: הקלות באכיפת החניה ברחבי בת ים

שורה של הקלות בעקבות שגרת החירום: כל הפרטים

פורסם בתאריך: 16.3.20 16:26

בעקבות ההסתגרות בבתים וההשבתה החלקית של המשק, עיריית בת ים החליטה להקל מעט על תושביהם בנושא החניה. פקחי החניה קיבלו הבוקר (שני) הנחיות להקל על התושבים ולאכוף את חוקי החניה בעיקר ברחובות הראשיים והמרכזיים, ולאכוף את חוקי החניה ברוב הרחובות הפנימיים רק כאשר תתבצע עבירת חניה חמורה, עד לסיום מצב החירום בו שרויה המדינה בשל התפשטות הנגיף הקורונה.



"השיטור והפיקוח עירוני ממשיך לפעול כסדרו והאכיפה לשמירה על הסדר הציבורי נמשכת תוך שורת הנחיות להקלה על התושבים", ציינו בעיריית בת ים. בעירייה התייחסו למתן דוחות החניה, וציינו כי "לאור בעיות חניה שנוצרו כתוצאה מעבודות הרכבת הקלה בימים של שגרה לא מתבצעת אכיפה, ברחובות פנימיים, בגין חניה על מדרכה עד שעה 08:00 בבוקר – כל עוד לא מדובר בחניה מסכנת חיים".

"אנו מודעים לכך שתושבים רבים נותרים בביתם עם הילדים ולכן בהתאם להנחיית ראש העירייה לא יינתנו דוחות גם לאחר השעה 08:00 בבוקר. יש לזכור כי במקרה של חניה מסכנת חיים: מעבר חציה, חניית נכים או חסימת צומת, האכיפה תתבצע כרגיל, כמו גם בחניה בכחול לבן", כך ציינו בעירייה.

 

בנוסף הוקמו שני מוקדי תמיכה טלפוניים להתייעצות ותמיכה רגשית לכלל האוכלוסייה,

המוקדים פעילים מידי יום בין השעות 08:30 – 15:00

  • מוקד תמיכה המאויש על ידי פסיכולוגים חינוכיים , מספר טלפון 03-7762641
  • מוקד תמיכה להתייעצות עם עובד/ת סוציאלי מספר טלפון 03-5556212
  • מוקד לאזרחים וותיקים 03-7762604


בעירייה חזרו והדגישו כי לאור הנחיית משרד הבריאות לא תתקיים קבלת קהל בשטח הרשויות המקומיות, אולם ציינו כי עובדי העירייה עובדים כרגיל, למעט קבלת קהל ולכן ניתן לקבל מענה טלפוני בשעות העבודה או באמצעות שירותי העירייה המכוונים הזמינים לתושבים כל העת והוסיפו כי המוקד העירוני 107 –  עומד לרשות התושבים בכל שאלה 24 שעות ביממה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על איזה הקלות ממשיכים לעשות דוחות חניה בכחול לבן גם במצב חרום תתביש ראש העיר. זה מה שיעשיר את קופת העריה תוציא את הפקחים לחלת האם לעשות דוחות חניה זה משק לשעת חרום שלח איתם ללשכת העבודה .שלא חסתובבו ברחובות וידבקו. בקורונה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות