הנגיף הסיני קורונה
צילום אילוסטרציה: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com

מגפת הקורונה: ייסגרו האולמות העירוניים בבת ים

היכל התרבות, האודיטוריום העירוני אשכול הפיס ייסגרו. בוטלו גם כלל האירועים העירוניים

פורסם בתאריך: 11.3.20 20:48

בעקבות התפשטות הקורונה והנחיות משרד הבריאות, הורה הערב (רביעי) ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, על סגירת היכל התרבות, האודיטוריום העירוני ואשכול הפיס, ועל ביטול כלל האירועים העירוניים המתוכננים לשבועיים הקרובים.



במהלך היום קיים ברוט דיונים עם גורמי המקצוע הבכירים במשרד הבריאות, ובערב התקיימה הערכת מצב נוספת עם בכירי העירייה, בהם גם מ״מ ראש העירייה אלי יריב. במקביל שוחח ברוט עם נציגי משרד החינוך, ועם יו״ר ועד ההורים העירוני, ורד דנינו.

בסיום הערכת המצב ועל רקע הנחיות משרד הבריאות החדשות, הורה ברוט על סגירה מוחלטת של האולמות העירוניים ועל ביטול אירוע אשת חיל, ואירועים נוספים שתוכננו בימים הקרובים. בנוסף, כל אירוע בית ספרי שאינו חלק ממסגרת הלימודים הרגילה, יחויב במתן אישור ממנהל אגף החינוך בעירייה. "אנחנו ערוכים לכל תרחיש ואין שום סיבה להיות בפחד. אנחנו נוקטים בצעדים הללו ליתר ביטחון, וכדי לצמצם את מספר הנחשפים בעיר לקורונה", אמר ברוט.

מוקדם יותר הורו בעירייה על רכישת כמה מאות של ערכות מגן מיוחדות, כדי לאפשר לעובדי העירייה המטפלים במקרים דחופים, להמשיך ולתת שירות ומענה לתושבים גם במידה ותהיה עלייה בהתפשטות של נגיף הקורונה.



"אנחנו מבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור, וחשוב להקפיד להימנע ממגע מיותר, לחיצות ידיים, וחיבוקים", אמר ברוט. "אומנם מדובר בשיבוש של שגרת החיים שלנו, אבל היא נועדה לשמור על החיים של כולנו. אנחנו נמשיך לתת מענה לכל תושב הזקוק לכך, דרך המוקד העירוני 107 הפעיל 24 שעות ביממה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות