חלוקת מזון
חלוקת מזון

המבצע הענק לאיסוף מזון לנזקקים לקראת חג הפסח יחל ביום ראשון

במשך שבועיים יימשך המבצע לאיסוף מזון למשפחות נזקקות. צביקה ברוט: "נדאג שלא יהיו משפחות שאין להם מה לאכול בערב החג"

פורסם בתאריך: 11.3.20 14:05

לקראת חג הפסח ייפתח ביום ראשון הקרוב, 15 במרץ, מבצע איסוף מזון לנזקקים. המבצע יימשך שבועיים, עד ה-29 במרץ. במסגרת המבצע יוקמו נקודות לאיסוף מזון בבתי הספר ובמרכולים בבת ים.

מבצע איסוף המזון לקראת חג הפסח מתקיים מדי שנה בשנים האחרונות, בהובלת אגף החינוך ותנועות הנוער בעיר ולוקחים בו חלק 20 אלף ילדים מהגן ועד י"ב. במסגרת המבצע בכל בתי הספר בעיר יוצבו עמדות לאיסוף מזון, אותם ירכזו התלמידים בשיתוף המורים והרכזים החברתיים.



בנוסף, התושבים מוזמנים להגיע לעמדות איסוף המזון בכל בתי הספר בעיר ולתרום מוזרי מזון יבשים, כמו מצות, אורז, שמן, קטניות,  שימורים, טחינה, דגנים ומזון לתינוקות. המזון ייארז ויחולק לבתיהם של תושבים הזקוקים לו. כמו כן, במרכולים ברחבי העיר יסתובבו בימי המבצע בני נוער שיאספו מתושבים מוצרים, ועמדות יוצבו גם במרכזים הקהילתייים ובתנועות הנוער.

בעיריית בת ים מציינים כי השנה הורחב המבצע עירוני, כך שיכלול שיתוף פעולה מלא עם כל הגופים שעוסקים בנושא: המועצה הדתית, כלל ארגוני הצדקה בעיר וכן עם רשתות שיווק המזון בעיר.

בתום המבצע, באחד באפריל, ייארזו ויחולקו כל מוצרי המזון שנאספו. האריזה תתקיים ברחוב אהוד קינמון 12 על ידי מתנדבים וכן עובדי העירייה. תושבים המעוניינים לקחת חלק באירוע יכולים לפנות לבתיה עזרא, מנהלת תחום התנדבות עירוני בטלפון 050-8528806.

 

"המטרה של העירייה היא לייצר קהילה חזקה בבת ים הדואגת לאוכלוסיות החלשות", מסר ראש העירייה צביקה ברוט, "במהלך השנה האחרונה העירייה בראשותי, יחד עם גופים שונים כמו המועצה הדתית ועמותות הצדקה, מרכזים מאמץ משותף בתרומת מוצרי מזון במהלך ראש השנה ופסח כדי להגדיל את התרומה למען המשפחות הנזקקות בעיר. גם החג הזה נציב בכל המוסדות העירוניים ובבתי הספר השונים ברחבי העיר עמדות לנתינת מזון וכולם נקראו לבוא ולהשתתף  כדי לדאוג שלא יהיו משפחות שאין להם מה לאכול בערב החג".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות