הישיבה המיוחדת שהתקיימה בבת ים
הישיבה המיוחדת שהתקיימה בבת ים

התפרצות הקורונה: יידחה אירוע פורים באמפי פיס בבת ים

ראש העירייה צביקה ברוט קיים הערכת מצב מיוחדת בעקבות התפרצות הנגיף: "עלינו להיות ערוכים לכל תרחיש"

פורסם בתאריך: 8.3.20 16:48

בת ים מצטרפת לשכנות ראשון לציון וחולון ומודיעה על דחיית אירוע פורים, שתוכנן להתקיים ביום רביעי באמפי פיס. זאת, מחשש להידבקות בנגיף הקורונה. יחד עם זאת, יתר האירועים שתוכננו יתקיימו כרגיל.

ההחלטה לדחות את האירוע המרכזי לכבוד החג התקבלה היום (ראשון), בתום ישיבת הערכת מצב מיוחדת בעקבות התפרצות הקורונה והחלטת משרד הבריאות לאסור על קיום אירועים המוניים, הכוללים יותר מ-5,000 משתתפים.



בעירייה מדגישים כי דחיית האירוע היא במטרה לנקוט משנה זהירות וימשיכו לעדכן את הציבור ככל שיידרש. עוד מדגישים כי כל יתר אירועי הפורים שתוכננו במרכזים הקהילתיים, במוסדות התרבות ובבתי הכנסת – יתקיימו כרגיל.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה יודפת אפק-ארזי, קיימו את הישיבה, שדנה בהיערכות העירייה לתרחישים השונים.

ברוט הדגיש בפני המשתתפים כי הוא מצוי בקשר הדוק עם הגורמים הבכירים במשרד הבריאות ובמשרד ראש הממשלה, וכי העירייה פועלת בהתאם להנחיית הגורמים המוסמכים.

 

בנוסף, הנחה ברוט את הסמנכ"לים ומנהלי האגפים להיערך לתרחישים השונים, בתחומי החינוך, הרווחה, הביטחון והתפעול. הוא הוסיף כי ציין כי בימים האחרונים מופצות שמועות ופייק ניוז בעיקר ברשתות החברתיות וציין כי יש להסתמך אך ורק על הודעות מטעם הגורמים המקצועיים.

"אין מקום לבהלה ויש לנהוג בסבלנות ובאורח רוח", סיכם ברוט, "אנו קוראים לתושבים להמשיך לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד עליהן באופן מלא. במקביל אנו ערוכים לכל תרחיש ונדע לתת מענה לכל אפשרות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות