הנגיף הסיני
צילום אילוסטרציה: Soni's/ Shutterstock.com

בהלת הקורונה: תלמיד מבת ים סולק מביה"ס משום שאחיו היה בתאילנד

התלמיד סולק מבית הספר למרות שאחיו נבדק ונשללה האפשרות שנדבק בנגיף

פורסם בתאריך: 25.2.20 12:24

תלמיד כיתה י' בתיכון בבת ים סולק הבוקר (שלישי) מבית הספר לאחר שאחת מהמורות גילתה כי אחיו חזר מחופשה בתאילנד, וזאת למרות שנבדק והתוצאות הראו כי אינו נדבק בנגיף הקורונה, כפי שדיווחנו כאן ב"השקמה בת ים".



אביו של התלמיד מספר כי הופתע לקבל את שיחת הטלפון מבית הספר, בה ננזף והתבקש לקחת את בנו באופן מיידי הביתה. "בית הספר דרש שבני יסולק, וכל הניסיונות שלי להסביר שאחיו הגדול חזר לפני יותר משבועיים, וכי סיים את תקופת הבידוד ואף נבדק והחשש הוסר – נכשלו", אומר האב.

"בבית הספר לא הסכימו להקשיב, ודרשו שבני ייעדר מהלימודים למשך שבועיים ולאחר מכן בתום תקופת הבידוד שיציג בפניהם תוצאות בדיקות", מוסיף האב בכעס. "הם דרשו שייצא מבית הספר באופן מיידי  – ולמעשה זה חרם לכל דבר".

 

 

האב מספר על התחושות הקשות. "הושפלתי ונפגעתי. נתקלתי באטימות מצד המורה והמנהלת שלא רצו להקשיב. אנחנו גילינו אחריות מעל ומעבר ולמרות שהבדיקות יצאו שליליות, הבן שלי סיים את תקופת הבידוד במלואה למכן הסר ספק. בית הספר פוגע בלימודיו של בני כשהוא דורש ממנו להעדר שבועיים לפני שכיתתו ניגשת לבגרויות".



ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "צוות בית הספר מחויב לנהלים שהוצאו על ידי משרד הבריאות. כל חריגה מההתנהלות תועבר לידיעת מפקחת בית הספר לבדיקה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות