ליקויים בגינה הציבורית בקיבוץ גלויות
ליקויים בגינה הציבורית בקיבוץ גלויות

"זה מאוד מסוכן והיו פה פציעות": כך נראית הגינה הציבורית בבת ים

דיירי רחוב קיבוץ גלויות בבת ים טוענים כי הגינה מהווה סיכון ולמרות פניות לעירייה, עדיין לא תוקנו הליקויים

פורסם בתאריך: 20.2.20 16:16

דיירי רחוב קיבוץ גלויות בבת ים מלינים על מצב הגינה הציבורית ברחוב ומציינים כי למרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה, הסוגייה טרם הוסדרה. מהעירייה נמסר כי רוב המפגעים בגינה נגרמו כתוצאה מעבודות של טרקטור פרטי שנכנס לגינה ללא אישור.



התושבים טוענים כי הגינה הציבורית בשכונת נהרסה לפני מספר חודשים, אולם למרות פניות חוזרות ונשנות, טרם שוקמה. בנוסף, הם טוענים כי ילדים והורים נופלים בשטח הגינה, בעקבות בורות ומהמורות שקשה להבחין בהם. "כל הגינה הרוסה, יש בורות בדשא הסינטטי וגם במדרכה עצמה, השכנים מספרים שטרקטור עלה על הגינה והרס אותה", מספרת ל"השקמה בת ים" מורן לוי, תושבת השכונה.

ליקויים בגינה הציבורית בקיבוץ גלויות בבת ים

ליקויים בגינה הציבורית בקיבוץ גלויות בבת ים

"הדשא נהרס, הריצפה עקומה ומסוכנת, אבני השפה יצאו ממקומן, ואפילו סוס העץ שהילדים היו מתנדנדים עליו כבר כמעט נעקר ממקומו. זה מאוד מסוכן, לא היו פה פציעות חמורות, אבל אישה בהריון כבר מעדה כאן, וילדים כל הזמן נופלים כשהם הולכים פה. לא צריך לחכות לפציעה משמעותית כדי לתקן".

לטענת לוי, נעשו מספר פניות לעירייה, ואחד מעובדי העירייה אף יצר עימה קשר והגיע לפני כחודש לצלם את הנזקים, אולם מאז דבר לא נעשה.

כך נראית הגינה הציבורית:

"כבר באוקטובר האחרון, לפני כארבעה חודשים, התרענו על הליקויים. היו מספר פניות שלי ושל דיירים נוספים גם בחודש נובמבר, וגם השבוע אמרה לי אחת הפקידות מפניות הציבור שאתן לה עוד כמה ימים לברר מה הסיפור. לא ברור לי למה לוקח כל כך הרבה זמן לטפל בנושא", אומרת לוי.

ליקויי בגינה הציבורית בקיבוץ גלויות

ליקויים בגינה הציבורית בקיבוץ גלויות

תושב אחר בשכונה מוסיף כי "המצב פוגע באיכות החיים שלנו. אנחנו מבקשים שהגינה הציבורית תחזור לקדמותה. אין לנו גינות אחרות מתחת לבית, כאלה שהילדים יכולים ללכת אליהן בלי לעבור כבישים ומעברי חציה. לא יכול להיות שייקח כל כך הרבה זמן כדי שיתקנו את מה שנהרס".



מעירית בת ים נמסר בתגובה: "רוב המפגעים בגינה נגרמו כתוצאה מעבודות של טרקטור פרטי שנכנס לגינה ללא אישור. על אף מאמצי העירייה למציאת האשמים, לא אותרו בעלי הטרקטור. עיריית בת ים משקיעה משאבים רבים בשדרוג המרחב הציבורי ובטיפוחו לרווחת התושבים, וכך יעשה גם במקרה זה.

"במקביל, אנו פועלים במירב המאמצים, למגר את תופעת הוונדליזם בגינות המשחק. תיקון וטיפול בכל הליקויים שנגרמו כתוצאה מהוונדליזם יעשה בשבועות הקרובים בהתאם לאופי הנזק. בנוגע להוספת הספסל, הרי שהעירייה ביצעה הזמנה לספסל, והוא יותקן מיד עם הספקתו לעירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אאא

    איזה טרקטור??? תגובה לא מובנת ומוזרה.. נראה כמו בלאי כי לא תיחזקו מזמןולא כמו נזק מטרקטור

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות