חילוץ ילד
חילוץ ילד

חולץ תינוק בן שנה שננעל ברכב הוריו בבת ים

בסיום החילוץ המוצלח העבירו בעמותת ידידים הדרכה לפתיחה וחילוץ ילדים מרכבים נעולים

פורסם בתאריך: 20.2.20 14:31

מתנדבי ארגון "ידידים" חילצו תינוק בן שנה שננעל ברכב. בעקבות המקרה, העבירו הכוננים בעמותה הדרכה לפתיחת רכבים נעולים.

אמש (רביעי), התקבלה קריאה במוקד ידידים על תינוק כבן שנה שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו ברחוב אהוד קינמון, באיזור התעשייה בעיר. הילד חולץ מהרכב, כשהוא בריא ושלם, על ידי שמונת הכוננים שהגיעו למקום: מנהל סניף חולון בת ים מוטי עמר, יקיר רפאלי, משה מדמוני ודניאל גיאת.

עמר סיפר כי היה באמצע העבודה בזמן שהתקבלה הקריאה: "אני עובד לפרנסתי כנהג מונית ובדיוק הורדתי נוסע כשהקריאה על הילד הנעול התקבלה. מיד נסעתי בזריזות למקום. מתנדבים נוספים מהסניף הצטרפו אליי והתחלנו יחד באופן יעיל ומקצועי לפתוח את הרכב. תוך דקה מהרגע שהגענו לרכב, התינוק היה כבר בידיים של אמא שלו. היא הייתה בסערת רגשות, והודתה לנו".



אל המקום הגיעו גם לוחמי אש מתחנת כיבוי האש הממוקמת ברחוב, כוחות משטרה וכן צוותים של רפואת חירום שבדקו את התינוק לאחר חילוצו. "השוטרים, לוחמי האש והחובשים איפשרו לנו לפתוח את הרכב עם ערכת הפתיחה של ידידים, שבאמצעותה ניתן לפתוח את הרכב בלי גרימת נזק כלל", הוסיף עמר, וסיפר: "לאחר החילוץ המהיר ניגשו אליי מספר לוחמי אש ושוטרים שראו את הדרך הפשוטה והיעילה בה פתחנו את הרכב וסגרנו את הסיפור וביקשו לקבל הדרכה לפתיחה שכזו".



תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות