ראש העיר צביקה ברוט וראש עיריית נויקלן
צילום: Bea bar kallos

ראש עיריית נויקלן בגרמניה הגיע לביקור ראשון בעיר התאומה בת ים

ראש עיריית נויקלן נפגש עם ראש עיריית בת ים לטובת שיתופי פעולה בין שתי הערים

פורסם בתאריך: 17.2.20 19:02

ראש עיריית רובע נויקלן בברלין, עיר תאומה לבת ים, הגיע לביקור ראשון בבת ים כדי ליצור שיתופי פעולה בין שתי הערים.



מרטין היקל, ראש עיריית נויקלן, רובע בבירת גרמניה ברלין, ביקר היום (שני) לראשונה בבת ים, ונפגש עם ראש העירייה צביקה ברוט כדי להעמיק את הקשרים בין שתי הערים התאומות.

הביקור של משלחת מהעיר התאומה נויקלן, אחת מעשר הערים התאומות של בת-ים, נערך במסגרת הפעילות העירונית לעידוד קשרי החוץ והערים התאומות.

ראש עיריית נויקלן מרטין היקל וחברי המשלחת ביקרו באתרים נבחרים בבת ים ונפגשו עם ראש העירייה צביקה ברוט וחברי הנהלת העיר. הביקור הסתיים בארוחה חגיגית של חברי המשלחת עם הנהלת העיר וראש העירייה.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, בירך את חברי המשלחת ואמר: "כבוד גדול עבורנו לארח את ראש עיריית נויקלן בביקורו הראשון בבת ים. אני רואה חשיבות רבה בהעמקת הקשרים עם עיריית נוקילן ושיתוף הפעולה בכל נושאי התרבות, החינוך ורווחה. בת ים ונויקלן ערים תאומות כבר כ-40 שנה", הוסיף ברוט, "אבי היה בשנת 1978 במשלחת בנויקלן ואני שמח כעת לארח משלחת משם מזה שנים רבות".

ראש עיריית נוקלן, מרטין היקל, הודה לראש עיריית בת ים על האירוח וחידוש שיתוף הפעולה שרק הולך ומתחזק, ואמר: "אנחנו רוצים להתחיל היום את החידוש של השותפות וגם להזמין משלחת שלכם אלינו. יחד נמשיך לפעול על מנת ולהעצים את הקשר המיוחד בין שתי הערים".



בת-ים היא עיר תאומה של עשר ערים בעולם: ליבורנו באיטליה; אנטליה בטורקיה; נויקלן, ברלין בגרמניה; וילרבן בצרפת; אאוריך בגרמניה; ולפראיסו בצ'ילה; קוטנו בפולין; קרגוייבץ בסרביה, ויניצה באוקראינה; וקוסטרומה ברוסיה.

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות