עבודות הרכבת הקלה בבת ים
רחוב הרצל לאחר עבודות הרכבת הקלה בבת ים

יוצאים מהבית ישר לכביש: כך נראה רחוב ללא מדרכה

ברחוב הרצל בבת ים סללו כביש חדש אך שכחו את המדרכות

פורסם בתאריך: 16.2.20 11:35

עם סיום ביצוע עבודות הרכבת הקלה של חברת נת"ע, רחוב הרצל בבת ים נפתח לתנועה עם כביש חדש, אך התושבים כועסים: "אין מדרכות רצופות וסללו את הכביש ממש מפתח הבניין".

המקטע ברחוב הרצל נפתח מחדש לתנועה רק בשבוע שעבר, לאחר חודשים שבהם הרחוב היה סגור בשל עבודות הרכבת הקלה. אך עם סיום העבודות ברחוב, הופתעו הדיירים לגלות כי חברת נת"ע פתחה את התנועה מחדש, לאחר שסללה במקום כביש חדש לאורך כל רחוב הרצל, מפינת רחוב דקר ועד ז'בוטינסקי, ללא מדרכות להולכי רגל.



הכביש החדש הוא חד סטרי ונסלל ישר מפתח בנייני המגורים, מה שגרם לכמה דיירים לצאת משלוותם. "זאת סכנת נפשות", אומרת חלי לביא המתגוררת ברחוב. "איך שהילד יוצא מהבניין, הוא כבר באמצע הכביש. לא ברור מי נתן אישורים למחדל הזה".

יוצאים מהבית ישר לכביש. רחוב הרצל בבת ים

יוצאים מהבית ישר לכביש. רחוב הרצל בבת ים

לביא מוסיפה כי אין מדרכה בצידי הדרך המובילה לבניין שבו היא מתגוררת ולבניינים נוספים ברחוב. "הדרך היחידה שלנו להגיע הבית היא ללכת על הכביש, בשולים הצרים שלו. כדי ללכת ולחזור מבית הספר הילדים אמורים ללכת על הכביש בחלקים מסוימים ונראה שלאף אחד אין בעיה עם זה".

שכחו לבנות מדרכה ברחוב הרצל בבת ים לאחר עבודות הרכבת הקלה

כביש ללא מדרכה ברחוב הרצל

ספיר כהן המתגוררת ברחוב ציינה, מוסיפה כי "הכביש החדש שסללו הציב רף של חוסר אכפתיות. במהלך העבודות לא פעם נאלצתי לנסוע נגד כיוון התנועה במקטע ברחוב הרצל כדי להיכנס לביתי. זאת הייתה הדרך היחידה להגיע עם הרכב הבית ואני לא מתביישת להגיד את זה. מי שאישר את הכביש הזה מסכן אותנו באופן יום יומי. ליבי יוצא אל הורים לילדים הנאלצים להתמודד עם המסוכנות הזאת".



מחברת נת"ע ומעיריית בת ים עדיין לא נמסרה תגובה לדברים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות