רבקה זקוקה לתרומת כליה
רבקה זקוקה לתרומת כליה

אם לשניים זקוקה בדחיפות לתרומת כליה: "עזרו לי להמשיך לחיות"

"כל המשפחה התערערה בעקבות המחלה שלי ואנחנו לא יודעים מה לעשות", אומרת תושבת העיר שיוצאת במבצע לגיוס תרומות, העשויות להציל את חייה

פורסם בתאריך: 12.2.20 14:13

"עזרו לי להמשיך לחיות", כך מבקשת רבקה, אם לשניים, בת ה-47 מבת ים, שלפני כחצי שנה גילתה כי היא סובלת ממחלה חמורה וזקוקה לכליה חדשה.

"פתאום, באמצע החיים, הרגשתי כאבים בצד וגיליתי גם דם בשתן", היא מספרת. "הלכתי לבדיקות ואחרי כמה ימים אובחנה אצלי בעיה בכליה. זה הרס לי את החיים ומאז אני בדיכאון".



רבקה מתארת את הטיפולים שהיא נאלצת לעבור בשל המחלה. "החיים שלי הפכו לרוטינה של טיפולי דיאליזה, שלוש פעמים בשבוע, והסביבה שלי הפכה להיות בית חולים".

היא מספרת שגם אמא שלה נפטרה מאותה מחלה. "היא מתה לי ממש בידיים, אחרי שנים של טיפולים וסבל, ואני לא רוצה להיות במצב כזה גם. יש לי שני ילדים בגיל 18 ו-19 שהמצב שלי פשוט גמר אותם. כל המשפחה התערערה בעקבות המחלה שלי ואנחנו לא יודעים מה לעשות".

רבקה חוששת כי הזמן הוא קריטי עבורה. בימים אלה היא מנסה לגייס תרומות על מנת לעבור ניתוח השתלת כליה חדשה כדי שתוכל לחזור לחיים תקינים. "אני לא יכולה לעבוד במשרה מלאה בגלל הטיפולים האינטנסיביים שאני עוברת ועלות הניתוח והטיפולים המתלווים היא כ-700 אלף שקל שאין לי מאיפה להביא", היא אומרת.

"בגלל זה אני פונה לאנשים שיכולים לעזור, או בתרומה כספית או בתרומת כליה. אני חולה טרייה, אובחנתי רק לפני כחצי שנה ולכן הגוף שלי במצב טוב לקלוט כליה חדשה. אבל אם אמשיך להמתין עד שימצאו עבורי כליה מתאימה, זה עלול לקחת שנים", אומרת רבקה. "הזמן הוא באמת קריטי עבורי, ואני לא רוצה להשאיר את הילדים שלי יתומים".

לכל המעוניינים לעזור או לתרום, ניתן לפנות למספר הטלפון: 052-6891109.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות