בית עלמין חולון
צילום ארכיון: חברת קדישא

האם יוקם בבית העלמין אתר עלייה לרגל לגואל רצון?

יגאל רצון, בנו של גואל רצון, שעבר כריתת רגל, בדרך להקמת אתר עלייה לרגל לאביו בבית העלמין המשותף של בת ים וחולון

פורסם בתאריך: 10.2.20 16:04

יגאל רצון, בנו של המורשע בעבירות מין ובעילה, גואל רצון, בדרך להקמת אתר עלייה לרגל לאביו בבית העלמין המשותף של בת ים וחולון.

הבן הודיע שהוא בדרך לרכישת קבר בבית העלמין בחולון, כדי לקבור את רגלו הכרותה של האב ולהפוך את המקום לאתר עלייה לרגל. מדובר בבית העלמין שחלקו העיקרי ממוקם בבת ים וגובל בערים חולון וראשון לציון.



אמש (ראשון) פורסם בתוכנית "חי בלילה" בערוץ 12, כי גואל רצון שהורשע בפוליגמיה, עבירות מין ובעילה אסורה בהסכמה, ביקש מבנו לרכוש עבורו חלקת קבר, שבה יקבור את רגלו הימנית שנכרתה לפני כשבועיים, בעקבות מחלת הסוכרת.

יגאל סיפר כי אביו ביקש ממנו להקים עבורו אתר שיהווה סוג של ציון עבורו, בעודו בחיים. מחיר החלקה שרצון מבקש לרכוש, עומד על 58 אלף שקל.

"אבא שלי הגיע מהכלא לטיפול לב בבית החולים בלינסון אחרי ניתוח מעקפים שעבר", מספר יגאל רצון ל"השקמה בת ים", "אחרי שהחזירו אותו למתקן של השב"ס. הוא קיבל מכה ברגל ימין והפצע הזדהם. כתוצאה מזה היו צרכים לכרות לו את הרגל. הייתי צריך לאשר את תהליך הכריתה, ולקבור את הרגל כי ככה אבא ביקש".

 

בעקבות הבקשה ניגש רצון הבן לחברת קדישא וביקש לרכוש חלקת קבר. "אני מתחיל להזיז עניינים ולבדוק מה אפשר לעשות", אומר והמוסיף: "הסתדרתי. היום (שני) הייתי בבית העלמין בחולון וצריך לחתום על החלקה שעלתה 58 אלף שקלים. אני דואג שהחלקה תהיה באותו אזור שבו קבורים בני משפחה של אבא".



יגאל מוסיף כי דיבר על כך עם אביו: "אבא רוצה שזה לא יהיה קבר רגיל, אלא קבר מפואר וגבוה, שימשוך עיניים. לאבא חשוב להישאר בזיכרון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בדיחה רעה

    פתאום זה לא מכבד את כל מי שקבור שם הבדיחה בטעם רע ומר הזו, איש בזיוני ומוטרף!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות