מכתב ששלח אורי בוסקילה ליזמים
המכתב שנשלח ליזמים

סגן ראש העירייה מזהיר את הקבלנים בבת ים מפני הידבקות בקורונה

אורי בוסקילה, המחזיק בתיק ההנדסה, פנה ליזמים בעיר וביקש מהם לשמור על ערנות, עם שובם של העובדים שיצאו לסין כדי לחגוג את ראש השנה הסיני

פורסם בתאריך: 4.2.20 16:15

סגן ראש עיריית בת ים ומחזיק תיק ההנדסה, אורי בוסקילה, פנה היום (שלישי) ליזמים וקבלנים בעיר והזהיר אותם מפני הידבקות בנגיף הסיני – קורונה. זאת, כך עולה מהמכתב, בעקבות החשש שעובדים שיצאו לחופשה בסין, יחזרו לבת ים כשהם נושאים את נגיף.



"אני מבקש להזהיר ולבחון את הגעתם של העובדים שיחזרו, או עתידים לחזור מסין לבת ים", אמר בוסקילה והתייחס לכך שעובדים רבים יצאו לחופשה בסין כדי לחגוג עם בני משפחתם את ראש השנה הסיני, וצפויים לשוב בקרוב לעבודתם בבת ים.

סגן ראש העירייה אורי בוסקילה

סגן ראש העירייה אורי בוסקילה

אחד ממנהלי העבודה באתר בנייה בעיר חיזק את דבריו של בוסקילה וטען כי מדובר בחשש מוצדק: "העובדה שהסינים שעבדו בבת ים מעוכבים בסין בגלל נגיף הקורונה, יוצרת בעיה גדולה לכל היזמים בעיר. אין להם עובדים והם יעשו הכל כדי שהפועלים שלהם יחזרו. החשש הוא שינסו להבריח את הפועלים בדרכים לא חוקיות לעיר".

בוסקילה הוסיף במכתבו, כי "יש לטפל בכל התהליך באופן שקבע משרד הבריאות והמדינה על מנת שנצמצם לאפס את ההתכנות של הבאת הנגיף לעיר. אני משוכנע שכולנו ערים למסוכנות של הנגיף ונערכים בהתאם".



תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. ....

    ממ סומכים על החוסר עברינות של הקבלנים ושיחשבו על מישהו חוץ מעצמם.. הלך עלינו…

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות