צביקה ברוט מכונת ניקוי רחובות
צילום: דוברות עיריית בת ים

רכש חדש ב-75 אלף שקל: הכירו את מכונת השטיפה המיוחדת לניקוי הרחובות בבת ים

מערך הניקיון של עיריית בת ים משתדרג במכונת שטיפה מיוחדת לניקוי הרחובות, שתופעל כבר בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 4.2.20 12:09

עיריית בת ים רכשה מכונת שטיפה מיוחדת לניקוי הרחובות שתשולב כבר בימים הקרובים במערך הניקיון של אגף שפ"ע. "הרכש החדש משדרג את איכות הניקיון בעיר, חלק ממדיניות כוללת להגברת פעולות הניקיון ושמירה על חזות העיר", מסר ראש העירייה צביקה ברוט.



מכונת השטיפה החדשה לניקוי הרחובות בבת ים תיכנס לפעולה השבוע כפיילוט, כחלק מפעילות לשיפור מערך הניקיון וחזות העיר.

מדובר ברכב מסוג קאווסקי, עם ערכת שטיפה ייעודית שעובדת בלחץ מים גבוה לניקיון הרחובות. עלות רכישת הרכב וערכת השטיפה הייחודית עומדת על כ-75,000 שקל. הרכב יהיה חלק בלתי נפרד מצי רכבי הניקיון של אגף שפ"ע, וכבר בשבוע הבא צפויה העירייה להכניס רכב שטיפה נוסף, שני במספר.

רכב השטיפה החדש פועל בלחץ מים של 200 אטמוספרות וייחודו ביכולת ההתאמה שלו למרבית צורכי הניקיון בעיר. כמו כן, שילובו במערך הניקיון יגביר את תדירות הניקיון ברחובות. שיטת עבודה החדשה והייחודית באמצעות מכונת השטיפה, תאפשר לצד הגברת תדירות הניקיון, גם את הפחתת הרעש הסביבתי.

מכונת השטיפה תופעל בשלב הראשון בשכונת רמת הנשיא, ובהמשך בכוונת אגף שפ"ע להרחיב את הפיילוט לרחבי העיר, ולרכוש עוד שישה רכבי שטיפה נוספים.

מכונת שטיפה לניקוי רחובות

צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ברך על שדרוג מערך הניקיון וההתחדשות באגף שפ"ע ואמר: "אין ספק שהרכש החדש משדרג את איכות הניקיון בעיר, והוא מצטרף לפעולות נוספות כמו הגדלת תקציב הניקיון מיד עם כניסתי לתפקיד. זו הפעם הראשונה שהעירייה מצטיידת ברכבים מסוג זה, ובהמשך השנה אנו רוצים להוסיף עוד שישה רכבים נוספים, כחלק ממדיניות עירונית כוללת להגברת פעולות הניקיון בעיר ושמירה על חזות העיר".



יהודה הרוש, סגן ראש עיריית בת ים ומחזיק תיק שפ"ע, הסביר כי טכניקת הניקיון החדשה באמצעות רכבי השטיפה תביא לייעול משאבי מחלקת שיפור פני העיר ולהשגת תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר. "חזות העיר וניקיונה עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו בודקים ללא הפסקה דרכים נוספות לשיפור ושדרוג פעולות האגף".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סמדר

    כן..ינקו. רק. ליד. הטיילת בשביל. הפוזה. והרושם .ומה. עם. רחובות. כמו. גבעתי.
    בר. אילן.הנביאים. ברחוב. גבעתי. חייבים
    גם לתקן את הניקוז . המים נתקעים
    ולא .יורדים בגשמים .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר צביקה הנכבד אני ראיתי איך שוטפים את הטיילת פשות מזגזגים שמניות עם הלחץ מים רק מרטיבים לצאת ידי חובה חבל על המים כי הם לא עושים כלום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות