ראש העירייה צביקה ברוט ויו"ר סיעת הליכוד ששון אליהו
צילום: מורן בן זכאי

ששון אליהו פורש לאחר 21 שנה: "ברגע שעבודות הרכבת יסתיימו יהיה פה טוב"

האיש החזק בבת ים, חבר מועצת העיר ששון אליהו, הודיע היום על פרישתו ומבטיח: "מתכוון להמשיך לסייע לראש העירייה ולהנהלת העיר"

פורסם בתאריך: 3.2.20 13:31

חבר מועצת העיר בת ים וסגן ראש העירייה לשעבר ששון אליהו, הודיע היום (שני) על פרישתו במסגרת הסכם רוטציה.

אליהו, איש עסקים ואחד מחברי המועצה האהודים בבת ים, כיהן כחבר מועצה במשך 21 שנים. כחלק מתפקידיו שימש כסגן ראש העירייה בין השנים 1998-2003, בתקופת כהונתו של יהושע שגיא.



אליהו החליט עוד ערב הבחירות המקומיות לפרוש מהמועצה, אך נעתר לבקשתו של ראש העירייה צביקה ברוט לכהן שנה נוספת במועצת העיר. עם זאת, השניים סיכמו כי אליהו יפרוש בתחילת שנת 2020, על מנת להכניס למועצת העיר את המועמדת עו"ד ענבל פלאח-יעקב.

על פי הסיכום, אליהו ימשיך לשמש כיו"ר סניף הליכוד בעיר וימשיך לשמש כיועץ מיוחד להנהלת העיר בנושאים שונים על פי הצורך, בהתנדבות מלאה. אך לא ישמש כחבר מועצה מן המניין. כאמור, מי שצפויה להחליף את אליהו היא עו"ד ענבל פלאח-יעקב, שהוצבה על ידי ברוט ברשימתו למועצה. עו"ד פלאח-יעקב תצהיר אמונים כבר בישיבת מועצת העיר הקרובה, ובימים הקרובים יחליט ברוט על התיקים שיופקדו בידיה.

בעקבות הפרישה, אמר היום אליהו: "לאחר שנים ארוכות של עשיה למען הציבור, החלטתי שנכון לפנות את הדרך לדור הצעיר כדי להמשיך את העשייה. אני מאושר מהשינוי שהעיר עוברת תחת ראש העירייה צביקה ברוט והנהלת העיר החדשה, שמצליחים לבצע שיקום כלכלי לעיר ולהתמודד עם הזנחה של שנים".

"אין לי ספק כי הם יצליחו בשנים הקרובות לעשות מהפכה בעיר, בשקיפות מלאה ובניקיון כפיים. מאז ומתמיד הצבתי רק את טובת הציבור לנגד עיני, ואני שמח שמעולם לא דבק בי רבב. אני מתכוון להמשיך ולסייע לראש העירייה ולהנהלת העיר לכל אורך הדרך".

ששון הוסיף כי "אני יודע שעכשיו יש ביקורות על העירייה ויש בעיה בעניין האסתטיקה והתנועה בעיר, אבל זה מצב זמני. אני מאוד מאמין בכך שברגע שעבודות הרכבת הקלה יסתיימו יהיה פה הרבה יותר טוב. אני מכיר את התוכניות של צביקה וכל מה שיש לו בקנה אין לי ספק שאחרי שנעבור את התקופה הזאת תהיה תנופה רבה לעיר".

עוד אמר כי "בתקופת הבחירות הבטחתי שלאחר שננצח אני אפנה את המקום לדור הצעיר ולחברי המועצה הצעירים והמוכשרים מאין כמוהם, ואני שמח שיש רוב נשי במערכת הליכודית. בנוסף, מתוך שבעה חברים, חמישה מהם אקדמאים, מה שלא היה בעבר בליכוד. אני יכול להסתכל בגאווה גדולה על מה שאני משאיר".



ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר בתגובה לפרישה: "ששון אליהו הוא אחד מנציגי הציבור הבולטים והמשפיעים ביותר שהיו בבת ים בעשורים האחרונים. הוא משמש דוגמא ומופת בכך שהוכיח כי אפשר גם להיות איש עשיה של ממש, וגם לשמור על יושר וניקיון כפיים. ביקשתי ממנו להמשיך ולסייע לנו בהתנדבות בנושאים שונים, ואני שמח שהוא נעתר לבקשתנו. אני מאחל הצלחה רבה לו ולחברת המועצה הנכנסת, עו"ד ענבל פלאח-יעקב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    מדבר שטויות. שמח שיש רוב נשי. עצם האמירה מורידה מהערך הנשים כאילו הינם נחותות הטעונות חיזוק. תפסיקו להתייפייף

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות