צילום: rangizzz / shutterstock.com

טרגדיה: לאחר שנים של ציפייה איבדו את בנם היחיד בן החודשיים

שש שנים ציפו ההורים ללידת בנם שנפטר בגיל חודשיים בלבד. "אנחנו כואבים מאוד אבל אנחנו בטוחים שהכל לטובה ושהשם ירפא אותנו", אומרים ההורים הכואבים שמוצאים נחמה וכוח באמונתם

פורסם בתאריך: 29.1.20 17:02

לאחר שש שנים של ציפייה וניסיונות איבד זוג הורים מבת ים את בנם היחיד כשהוא בן חודשיים בלבד. התינוק ששהה בפגייה מאז לידתו, נפטר השבוע, לאחר שבאופן פתאומי מצבו הידרדר.

"במשך חודשיים ושבוע הוא היה בפגייה. אשתי הייתה שם איתו כל יום", מספר בכאב האב, "היא הייתה מגיעה להאכיל אותו ולא עזבה אותו לרגע. במוצאי שבת היא עוד האכילה אותו בבקבוק. הוא אומנם היה בפגייה אבל הכל היה איתו בסדר. הוא התחזק מאוד ופתאום ביום ראשון בצהריים התקשרו מבית החולים ואמרו לנו שמצבו מתדרדר".



ההורים הספיקו לרכוש לפני הלידה לרך הנולד עריסה, עגלה ובגדים. אחרי שניחתה עליהם המכה הקשה, הם מוצאים נחמה באמונתם: "אנחנו כואבים מאוד אבל אנחנו בטוחים שהכל לטובה ושהשם ירפא אותנו", הם אומרים, "שש שנים חיכינו להיכנס להריון והכאב גדול, אבל אנחנו נתחזק. כך היה רצון השם. כנראה שהיה מדובר בצדיק גדול, שצריך היה  תיקון קטן. גם לרב עובדיה יוסף זצ״ל הייתה בת שנפטרה ואז נולדו לו תאומות".

את זוג ההורים, המוכרים בבת ים, מלווים בני המשפחה והמכרים בהתמודדות עם כאבם הגדול. "האב הוא אדם מדהים שכל היום מתעסק בנתינה לזולת. כולנו חיכינו ללידה יחד איתו והתפללנו עבורו", מספר הרב מאיר אבוטבול, חברו של האב.

"רבי אהרון מקרלין נולד מברכת הבעל שם טוב הקדוש להוריו, ואחרי 20 שנות המתנה והוא נפטר בגיל שלוש", מוסיף הרב אבוטבול, "בהתייחסות למקרה אמר הבעל שם טוב להוריו של הילד שבנם היה נשמה גבוהה של מלך גוי שהתגייר, וינק חלב של אם נוכרייה. הוא הגיע לעולם הזה בגלגול כדי לינוק חלב של אם יהודייה. אין ספק שבתינוק של ההורים מבת ים התגלגלה נשמה גבוהה שהגיעה לעולם הזה לתיקון".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא משנה

    איזו שטויות !
    צדיק גדול היה צריך תינוק…
    הכל לטובה ….
    אין ערך חיי האדם ?

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות