מבצע לניקוי חופי בת ים

המציל הצעיר יצא למשימת חורף וסחף אחריו עשרות

למציל, עידן משולם, נמאס לשבת בבית בחורף. התוצאה: איסוף של יותר מ-45 שקיות אשפה

פורסם בתאריך: 28.1.20 14:27

לעידן משולם, מציל צעיר בן 23 מבת ים, נמאס לשבת בבית בתקופת החורף והוא החליט לצאת למשימה ולנקות את חופי בת ים, כשהוא סוחף אחריו כ-40 אנשים וילדים, שבמשך שעה אספו יותר מ-45 שקיות של אשפה.



עידן שעובד כמציל בחוף בת ים בעונת הקיץ, החליט לנצל את זמנו החופשי ולתרום לסביבה. "בחורף אנחנו, המצילים נמצאים בחופשה, ותוך כדי הישיבה בבית החלטתי שאני רוצה לתרום לסביבה, ובכך גם לתת לאחיינים שלי דוגמה לפעילות מבורכת", סיפר ל"השקמה בת ים".

"חשבתי על דרך שבה אוכל לתרום לסביבה הביתית שלי וגם לסביבת העבודה והחלטתי שאני לוקח על עצמי משימה ומקדיש מדי יום שעה לניקיון החופים בעיר".

 

 

"הגיעו עוד מצילים שבאו עם בני משפחה כדי לעזור וגם אנשים שלא הכרתי, שפשוט ראו את הפוסט שלי והחליטו להצטרף, שמו כפפות והתחילו לנקות את העיר", סיפר עידן. וכך יצא המבצע לדרך, ומשך שעה שלמה כ-40 אנשים וילדים, אספו יותר מ-45 שקיות של אשפה.

לאור ההתגייסות הרבה של התושבים, בהם לא מעט ילדים, לעידן היה חשוב להודות להם. "חשבתי איך להוקיר תודה לכל הילדים שנרתמו ואספו המון פסולת בשעה. אז פניתי למסעדת עזרא ובניו בבת ים וסיפרתי להם את הסיפור והם נרתמו לשלוח אוכל בחינם לכל מי שעזר וזה היה נהדר", סיפר ותיאר בהתרגשות את המבצע. "היה לנו יום מדהים עם שקיעה יפה, והנתינה מילאה את כולם בהרגשה של אושר ואני חושב שכל מי שהיה שותף ליום הזה גילה עד כמה זה חשוב. אני ממש שמח שעשיתי את זה ומקווה לעוד הרבה ימים כאלה כדי שנצליח לשמור על הים שלנו נקי".

התנדבו לנקות את חופי בת ים

מבצע לניקוי חופי בת ים



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות