אילוסטרציה: צעיר בודד ייאוש דיכאון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

קוראים לעזרה: אב מגדל את חמשת ילדיו בדירת חדר לאחר שהאם עזבה

מקורבים למשפחה מתגייסים ומנסים לעזור לאב, שנותר עם חמישה ילדים בגילאי שמונה עד 16

פורסם בתאריך: 28.1.20 12:24

אב לחמישה ילדים מבת ים קורא לעזרה, לאחר שנאלץ לפרנס את משפחתו בכוחות עצמו, לאחר שאשתו, אם ילדיו, נטשה את הבית. "היא לא יכלה לגדל אותם", מספר מקורב למשפחה. "היו לה הרבה בעיות, ויום אחד היא קמה ועזבה, כשהילד הקטן היה בן שלוש בלבד".



מאז שהאם נטשה, אב המשפחה מנסה לשרוד ולפרנס את חמשת ילדיו לבדו. הבן הקטן כיום בן שמונה והבכור בן 16, ומקורבים למשפחה מספרים כי האב עובד עשר שעות ביום ובשל מצבו הכלכלי הקשה, הוא חי עם כל יחדיו בדירת חדר קטנה בבת ים.

"מדי פעם יש אנשים טובים באמצע הדרך שמסייעים לו באוכל ובמוצרים יבשים. והילדים זקוקים גם לבגדים ולספרי לימוד", אומר ל"השקמה בת ים" הפעיל החברתי מוטי בוסקילה, יד ימינו של המשנה לראש העירייה רפאל ברנז ומקורבו של אריה דרעי, שפועל בשבועות האחרונים כדי לסייע למשפחה.

"המשפחה במצב נפשי לא קל. הם היו משפחה נורמטיבית ושמחה, שעברה טרגדיה גדולה וכעת אנחנו משתדלים לסייע להם לעמוד על הרגליים".

בוסקילה החליט לפנות לציבור התושבים בבקשה לתרומות עבור המשפחה. "הם בעיקר צריכים בגדים חדשים, אוכל ומחשב לילדים הקטנים בכדי שנוכל לשמח אותם".

בוסקילה מסביר מדוע נמנע מלהעביר בגדים משומשים למשפחה. "אני אף פעם לא מעביר למשפחות נזקקות בגדים משומשים. לי עצמי וגם לבנותיי אין בעיה לקחת בגדים מחברים או ממשפחה, אבל ברוך השם לא חסר לנו דבר.

"אני יודע שכל מי שתורם בגדים עושה זאת מאהבה ובנתינה גדולה, אבל כשמדובר במשפחות נזקקות, אני פועל על פי עקרון שהכל חייב להיות חדש, וברוך השם, תמיד יש אנשים טובים באמצע הדרך שנרתמים לסייע", מסביר בוסקילה. "גם אם הבגד המשומש במצב מעולה, ההרגשה של הילד שמקבל אותו לא ממש נעימה, כמו לקבל בגד חדש מהחנות. זאת רפואה גדולה לנפש של ילדים שהם מקבלים דברים חדשים בפעם ראשונה בחייהם".

לתרומות מוזמנים לפנות למוטי בטלפון 050-750-3004.



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות