טקס אשת חיל בבת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

אשת חיל: תושבי בת ים מוזמנים להמליץ על נשים מעוררות השראה בעיר

לרגל יום האישה הבינלאומי, עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים בעיר יוצאות בקול קורא לנשים בעיר שמהוות מקור להשראה

פורסם בתאריך: 27.1.20 18:15

גם השנה, לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ, עיריית בת ים בשיתוף מועצת הנשים העירונית יוצאות בקול קורא לציבור התושבים, להמליץ על נשים מעוררות השראה.

לנשים שייבחרו יוענקו תעודות הוקרה באירוע יום האישה הבינלאומי שיתקיים בהיכל התרבות ב-22 במרץ.



בין הקריטריונים להגשת המלצה על מועמדות ראויות: האישה צריכה להיות דמות מקומית המהווה מקור להשראה בבת ים ומייצגת את אחד מתחומי התוכן הבאים: חינוך, אומנות, תקשורת, פוליטיקה מקומית או ארצית, מדעים ואקדמיה, עסקים, פעילות קהילתית, ספורט, קליטת עליה, ניצחון אישי, פעילות התנדבותית ועוד.

בנוסף, המועמדת אמורה להיות פעילה בקהילה, בעבר או בהווה, בפעילות שהותירה חותם על הקהילה בבת ים שהשפעתה ארוכת טווח, ולא באירוע חד פעמי ונקודתי. כמו כן, ניתן להמליץ גם על נשים שאינן נמצאות בין החיים כיום.

את המועמדות ניתן להגיש עד 20 בפברואר. בתום קבלת השמות תתכנס ועדה הכוללת נציגות מהרשות, נציגות מהקהילה ומארגוני נשים בבת ים.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט מסר: "המסורת היפה שלנו להעלות על נס פעילות של נשים מעוררות השראה חשובה במיוחד, גם כדי להודות להן על פעילותן, אך יותר מכך כדי להעביר מסר של שוויון לכולם".

קטי פיאסצקי-מורג, מחזיקת תיק הנשים בעירייה: "אני גאה ושמחה שהעיר בת ים שמה זרקור על נשים ועל תרומתן במגוון תחומים. לשמחתי, בעיר יש שפע של תושבים ותושבות שעושים הרבה כבוד לכולנו בזכות הפעילות שלהם. אני רוצה להודות גם לראש העירייה, שגם לאחר ייסוד תיק קידום מעמד האישה בעירייה וכינון הוועדה, ממשיך לתת רוח גבית לפעילויות של הוקרת נשים ושל העצמה נשית. אני בטוחה שנמשיך לתת את כל מה שאנחנו יכולים ולהצמיח עוד נשים מנהיגות שיהוו מודל לחיקוי עבור נערות ונשים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פולה

    אני רוצה להמליץ על רינה אברהם שגרה בכצנלסון 61 היא אמא של כול השכונה , תמיד נמצאת אפילו שהיא לא מרגישה טוב היא תקום ותעזור והיא שתהיה בריאה עד 120 כמו 20 בת 77
    תגיעו לשכונה ותשאלו עלייה בכול הבניינים , בסופר ממול כולם יגידו האשה בעלת לב הזהב
    אשמח שתיצרו אם הבת שלה קשר

  2. יוסי שם טוב

    אני ממליץ על ליטל כהן מבת ים עקבתי אחריה בפייסבוק בחורה צעירה שתרמה ועזרה להמון משפחות ונראה לי גם לכמה גנים תדברו איתה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות