בור שנפער ליד גן הילדים שונית
בור שנפער ליד גן הילדים שונית

בור בכניסה לגן הילדים: "הוא בקוטר של ילד בן 4 – עלול להיגרם אסון"

ההורים טוענים כי למרות ההתרעות, העירייה עדיין לא טיפלה במפגע

פורסם בתאריך: 27.1.20 12:22

בור נפער בכניסה לגן הילדים שונית ברחוב שפרבר בבת ים. ההורים טוענים כי במשך עשרה ימים הם חוזרים ומתריעים מפני המפגע מסוכן בכניסה לגן הילדים, אך לא נעשה דבר.



"ביום שהבור נפער דיווחנו על כך לצוות הגן ונאמר לנו שזה ידווח לעירייה ויתוקן במהרה, אך מאז לא נעשה דבר", סיפר אחד ההורים ל"השקמה בת ים".

אב אחר סיפר כי "בכל בוקר כשאני לוקח את הבת שלי לגן אני מזדעזע. כבר עשרה ימים שאנחנו מחכים לתיקון המדרכה, או לפחות לחסימת הבור עד לתיקונו", אמר.

גן שונית בבת ים

 

ההורים הוסיפו בחשש כי "בכל יום בשעות הבוקר והצהרים, הילדים הקטנים נמצאים בסכנה. מספיקה שניה אחת של חוסר תשומת לב מצד ההורים ויכול לקרות פה אסון. זה אומנם נראה כמו בור קטן עבור אדם מבוגר, אבל מדובר בבור בקוטר של ילד בן ארבע".

בעקבות מזג האוויר הסוער נוצרו לא מעט מפגעים ברחובות בת ים. בתחילת החודש, דווח כאן ב"השקמה בת ים" על נערה כבת 16 שנפלה לבולען שנפער במדרכה בעומק של כשני מטרים, ברחוב העצמאות, ככל הנראה כתוצאה מהגשמים העזים שירדו.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מדובר בשתי פניות שונות באותו הרחוב. הפנייה הראשונה שהתקבלה לפני כשבועיים  עסקה בעניין סדקים בחומה של גן פרטי ולא עירוני, ולאור היות מדובר בשטח פרטי,  העירייה אינה  מבצעת עבודות בשטח פרטי וזאת ע"פ החוק. פנייה נוספת אודות הבור במדרכה, התקבלה אתמול, והעברה לטיפול של תאגיד במים כיוון שהבור נמצא סמוך לשוחת ביוב והטיפול באחריות התאגיד".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות