עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

עיריית בת ים הודיעה: יושקעו 22 מיליון שקל בשיפוץ גני ילדים בעיר

עבודות שיפוץ ייעשו בכ-60 גני ילדים, שיתבצעו לאורך כל השנה ולא רק בחופשת הקיץ

פורסם בתאריך: 26.1.20 13:29

עיריית בת ים הודגעה היום (ראשון) כי תשקיע כ-22 מיליון שקל בשיפוץ כ-60 גני הילדים בעיר, במסגרת תכנית עבודה לשנת 2020, שנקבעה בהתאם לתוצאות סקר מבנים שבוצע במבני הגנים ברחבי העיר. בנוסף, יוקצו כ-1.2 מיליון שקלים לביצוע עבודות בטיחות בגנים.



ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, תשפ"א, עולות הילוך: בימים אלה הסתיימה עבודת מטה בעיריית בת ים, בהובלת ראש העירייה צביקה ברוט, חטיבת קהילה, במסגרתה תוכנית שיפוץ גני הילדים לשנת 2020 בהיקף של כ-22 מיליון שקל.

מדובר בתוכנית תקדימית, במסגרתה העירייה לא תבצע רק שיפוצים במהלך חופשת הקיץ, כפי שהיה נהוג עד היום, אלא תבצע עבודות שיפוצים גם לאורך שנת הלימודים, בעיקר בחצרות של הגנים. בדרך זו ניתן יהיה לשפץ כמות גדולה יותר של גנים, בזמן קצר יותר.

התוכנית צפויה לעלות לאישור הנהלת העירייה ומועצת העיר בשבועות הקרובים, על מנת להיערך מבעוד מועד ולהתחיל בעבודות הנדרשות תוך שדרוג מתקנים קיימים והוספת חדשים לשנת הלימודים הבאה.

במסגרת התכנית צפויים להתבצע שיפוצים בכ-60 גנים בסדרי גודל משתנים, שנקבעו בהתאם לתוצאות סקר מבנים מיוחד שנערך בתקופה האחרונה.

שיפוצים יסודיים יערכו ב-32 גני ילדים, בסך כולל של כ-14.4 מיליון שקל, עם השקעה שנעה בין 350-500 אלף שקל בכל גן. שיפוצי עומק יתבצעו ב-15 גני ילדים בסך כולל של 4.1 מיליון שקלים, ושיפוצים בינוניים יערכו ב-13 גנים בסך כולל של כשני מיליון שקלים.

בנוסף, תשקיע העירייה כ-1.2 מיליון שקל בעבודות בטיחות, הכוללות אישורי חשמל, בדיקת תקרות תלויות, אישורי מעבדה למתקני משחק, החלפה וסינון חול בחצרות ועוד. על פי תכנית העבודה, השיפוצים צפויים להתחיל באופן מיידי לאחר אישור תוכנית ההשקעה בגני הילדים לשנת 2020 על ידי הנהלת העירייה. העבודות שיחלו במהלך השנה יימשכו עד לסוף חופשת הקיץ, כאשר בימי החופשות צפויים להתבצע השיפוצים הנרחבים ביותר.

גן ילדים

צילום: דוברות עיריית בת ים

בעירייה מציינים כי בעבודות יושם דגש על יצירת סביבת למידה ומרחבי פעילות פנימיים במבני הגנים, כמו גם השקעה בחצרות, במטבחים, וביחידות השירותים בגני הילדים.

ראש העירייה צביקה ברוט מסר: "לאחר שנים ארוכות שבהן התחום הזה הוזנח, אנחנו נבצע את השיפוץ המקיף ביותר שהיה אי פעם בעיר ובסכום הגדול ביותר שהושקע אי פעם".

ברוט הוסיף כי "מהשנה, העירייה תפעל לבצע שיפוצים גם לאורך השנה. אין סיבה להמתין תמיד לקיץ ואז לבצע כמות קטנה של שיפוצים, כשאפשר לשפר את מוסדות החינוך גם לאורך השנה כולה. השקענו סכום אדיר כדי לחדש את הגנים ולהפוך אותם לבטוחים ויפים יותר. סביבת הלימודים בגנים חשובה ומשמעותית ועבודות השדרוג והשיפוץ אינן קוסמטיות בלבד וקדמה להן חשיבה פרגמטית ורוחבית ארוכת טווח".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות