בית ספר כיתה תיכון
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

גל של גניבות סמארטרפונים מתיקי התלמידים

ביום אחד נגנבו שישה סמארטפונים מילקוטי הילדים. יו"ר ועד ההורים: "המנהלת בדקה את המצלמות האבטחה אך לא מצאנו דבר"

פורסם בתאריך: 23.1.20 17:17

שישה סמארטפונים נגנבו מתיקי הילדים בבית הספר היסודי "הראל" בבת ים במהלך יום לימודים אחד. הוגשה תלונה למשטרה ולהורים לא ברור מי עומד מאחורי הגניבות.

בתחילת השבוע גילו התלמידים וההורים שארבעה טלפונים חכמים נגנבו מאותה הכיתה בשכבת ג'. באותו היום נגנבו שני מכשירים נוספים מתיקים של תלמידי כיתות ב' בבית הספר. העלות של המכשירים שנגנבו נאמדת בסכום של 12-16 אלף שקלים.



אם לתלמידה בבית הספר, שמילקוטה נגנב מכשיר חדש מסוג אייפון 11, מספרת: "אני אם חד הורית ולא יכולה לממן מכשירי טלפון נייד יקרים. אבל במשך שנים הבת שלי הייתה עם מכשירים ישנים, והייתה נתונה ללחץ חברתי. לכן, חסכתי עד שהצלחתי לקנות לה את המכשיר הכי חדש ונוצץ. אבל לא עברו חודשיים מאז שקניתי את המכשיר ועכשיו הוא נגנב, ומהמקום שאמור להיות הכי בטוח ומוגן".

אם לילדה בכיתה ג׳, הוסיפה: "לאחר שתחקרנו את הילדים, התברר לנו שבשעות הלימודים אנשים זרים נכנסים לתוך הבית ספר, כדי לעבוד בשיפוצים ואין אף אחד שמלווה אותם. הפעם מדובר ברכוש, אבל איפה ביטחון של הילדים שלנו? יש לנו ההורים שלא שומרים על הילדים שלנו מספיק".

ההורים פנו להנהלת בית הספר ודרשו לקבל תשובות, לאחר שלא נראו תנועות חריגות במצלמות האבטחה. וכך גילו כי הכיתה שממנה נגנבו מרבית הפלאפונים לא הייתה נעולה בשעת ההפסקה.

יו"ר ועד ההורים בבית הספר, ענבל פלאח-יעקב, מסרה: "אני מכירה את המקרה לעומק, ואני יכולה לציין שאף אחד לא נכנס לבית הספר במהלך היום ללא אישור של המנהלת או הגורמים המוסמכים".

עוד הוסיפה כי "בשבוע שעבר נכנסו עובדים מטעם העירייה לתיקון קו האינטרנט של בית הספר. את העובדים ליוו בכל זמן שהותם בבית הספר אב הבית והשרת. לצערנו, אכן נעלמו מספר פלאפונים. מיד עם קבלת ההודעה מנהלת בית הספר בדקה את התיעוד במצלמות האבטחה, אך לצערנו לא נמצא דבר".

"המנהלת מיוזמתה יצרה קשר עם המשטרה ושם הציעו כי ההורים יגישו תלונה. המנהלת העבירה את המסר להורים. במקביל ריכזו צוות המורים את כל התלמידים, שוחחו איתם על מה שאירע וביקשו להבהיר שאסור לגעת ברכוש של תלמיד אחר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דידי

    ההסטוריה חוזרת לצערי. למדתי שם לפני כ30 שנים..תמיד היו שם גניבות…עצוב מאוד. אז לא היומסמארטפונים אבל גנבו דברים אחרים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי קונה לילדה בכיתה ג אייפון 11? ואחרי זה להתבכיין שהיא אם חד הורית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות