בשר
צילום אילוסטרציה: industryviews / shutterstock.com

כנס לבעלי עסקים בבת ים: איך שומרים ומטפלים בבשר ודגים בדרך ללקוח

בכנס ראשון שנערך בבת ים, הוצגו לבעלי העסקים הכללים לשמירה וטיפול במזון מן החי

פורסם בתאריך: 22.1.20 15:30

עיריית בת ים יזמה כנס לבעלי עסקים ולעובדיהם בנושא שמירה וטיפול מזון מן החי, תברואה ומניעת סיכון ופגיעה בצרכנים.

אתמול (שלישי) נערך לראשונה בבת ים כנס לבעלי עסקים ולעובדיהם, בנושא מכירה וטיפול נכון בבשר, עופות, דגים ומוצריהם. הכנס שהתקיים בבית יד לבנים, נערך בחסות השירות הווטרינרי העירוני ובהשתתפות עובדי משרד הבריאות, בעלי עסקים, מפקחים, תברואנים מרישוי עסקים ועובדי המחלקה הווטרינרית.



מטרת הכנס היא להעניק כלים לבעלי עסקים בתחום המזון מן החי, בכל הנוגע לשמירה על תנאי תברואה נאותים, בטיחות מוצרי המזון, סימון תקין, תהליכי עבודה, ניקיון, מעקב אחר תוקף מוצרים ושמירה על שרשרת הקירור.

הווטרינר העירוני, ד"ר משה ננקין, פתח את הכנס בהצגת פעילות השירות הווטרינרי העירוני, והסביר את חוק הגנה על בריאות הציבור (מזון) 2015. בהמשך אינג' אבי סלקמן ממשרד הבריאות, הציג את הנחיות הלשכה לטיפול וייצור מוצרי בשר ודגים המיועדים למכירה באטליזים ובחנויות דגים.

צילום: באדיבות עיריית בת ים

בנוסף, ד"ר אורן כתבי, רופא וטרינר ממשרד הבריאות, דיבר על התנאים וההליכים לקבלת רישיון יצרן בעסקים לממכר מזון מן החי. מי שנעל את הכנס הוא מנהל מחלקת רישוי עסקים בעיריית בת ים, רפי דגן, את הרפורמה בתחום רישוי עסקים – הפחתת ההליך הביורוקרטי ותדירות הפיקוח בעסקים והעברת האחריות לבעלי העסקים עצמם.



בעיריית בת ים מסבירים כי ההחלטה לקיים את הכנס נעוצה בכניסתו של חוק המזון החדש ותחילת רפורמת רישוי עסקים והשינויים שמתרחשים בשטח.

במחלקה הווטרינרית מסכמים את הכנס המוצלח ומציינים כי יש כוונה לערוך כנסים נוספים לצורך הסברה וריענון, על מנת לשמור על בריאות הציבור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות