עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

מינויים נוספים בעיריית בת ים: מהנדסת עיר וגזברית עירייה חדשות

שני המינויים החדשים, מצטרפים לשורה של עובדים בכירים שהצטרפו לעירייה לאחר הבחירות

פורסם בתאריך: 20.1.20 17:45

נמשכים המינויים בצמרת עיריית בת ים. ועדת המכרזים בחרה מהנדסת עיר וגזברית עירייה חדשות, שיחלו בתפקידן בקרוב.

 

ועדת המכרזים בחרה בימים האחרונים באדריכלית מיכל מאיר לתפקיד מהנדסת העיר  בת ים. מאיר, בת 45, בוגרת בהצטיינות במחלקה לארכיטקטורה ובינוי ערים בבצלאל ובעלת תואר שני במסלול עיצוב אורבני גם הוא מהאקדמיה לאומנות בצלאל. היא שימשה במגוון תפקידים באגף ההנדסה בעיריית ירושלים, ובשנים האחרונות שימשה כאדריכלית העיר לוד. היא תחליף בתפקיד את שוקי פתאל, המסיים את תפקידו בחודש מרץ.

מיכל מאיר



מינוי מרכזי נוסף עליו הוא של גזברית העירייה. לתפקיד מונתה טירנה ססי, המשמשת כיום כגזברית עירית קריית אונו. ססי, בת 51 שימשה גם היא כגזברית בשורת של רשויות והיא צפויה להחליף את הגזבר חיים אברהם שפורש מתפקידו לאחר 16 שנים.

טירנה ססי

שני המינויים החדשים מצטרפים לשורה של מינויים שהחלו עם בחירתו של צביקה ברוט לתפקיד ראש עיריית בת ים, בהם מנכ"לית העיריה יודפת אפק-ארזי, סמנכ"לית השירות נועה רימון-גופרשטיין, סמנכ"ל משאבי אנוש ליאוניד סמוליאנוב, סמנכ"ל פיתוח ותשתיות מיכה קופילובסקי, דוברת העירייה שלומית ארדן, מנכ"ל החברת הכלכלית של בת ים (חוף בת ים לשעבר) עידן דוד ומנכ"ל החברה לתרבות, פנאי וספורט שמעון אטיאס.

בעקבות המינויים החדשים, מסר ברוט: "התחייבתי להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה. כל המינויים הם רק של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שכיהנו ברשויות מקומיות מובילות, ובחרו בבת ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו נוביל לאחר שנסיים לייצב את המצב הכלכלי".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות