חנוכת סניף צופי ים המחודש
צילום: עיריית בת ים

בשעה טובה: שבט צופי ים נפתח מחדש לאחר שיפוץ המבנה המסוכן | צפו:

לאחר שנסגר לשימוש והוגדר כמסוכן, בשישי האחרון נחנך הסניף המחודש של שבט צופי ים בבת ים

פורסם בתאריך: 19.1.20 11:50

כחמישה חודשים לאחר סגירתו של סניף צופי ים בבת ים, בשל מסוכנות המבנה הרעוע, בשישי האחרון הוא נפתח מחדש, לאחר עבודות שיפוץ וחיזוק.

כבר לפני שנים הוגדר מבנה שבט צופי הים כמסוכן, ובעקבות כך הבטיחה הנהלת העיר הנוכחית כי המקום הרעוע יעבור שיפוץ כולל באמצעות מענק על סך 20 מיליון שקלים, מטעם משרד הפנים לטובת שיפוצי קיץ בבת ים.



שבט צופי ים פעל בבת ים מעל לעשור במתחם רעוע שבו פועל גם בית ספר לחינוך ימי. המבנה הוותיק הוקם לפני כ-70 שנה ושימש בית לאלופי עולם בשיט עד שנות ה-80', ובהמשך הפך לביתם של צופי ים בת ים.

מבנה שבט צופי הים הרעוע

צילום: הורי שבט צופי ים

לאחר שבתום הקיץ התבשרו החניכים וההורים כי למבנה אין היתרים ולכן לא ניתן יהיה לשפצו, והמשמעות היא כי הסניף ייסגר עד למציאת פיתרון, יצאו עשרות חניכים ופעילים בהווה ובעבר לרחבת העירייה כדי להפגין נגד סגירתו.

ההורים הסבירו כי הם אינם מבקשים חזור למבנה שמסכן את חיי ילדיהם, אלה מבקשים לשפצו במהרה. ההפגנה זכתה לסיקור רחב בתקשורת ואליה הגיעו גם לוחמי שייטת 13 לשעבר וחובלים שהתחילו את דרכם בצופי ים ברחבי הארץ, ואילו העירייה מצידה הבטיחה כי תפעל למציאת מקום חלופי ובמקביל תפעל להוצאת היתרים ואחריהם לשיפוץ שמהווה סכנה.

ואכן, מספר חודשים לאחר סגירת המקום, בסוף השבוע הוא נחנך מחדש כשהוא בטוח לשימוש. ראש העיר צביקה ברוט נשא דברים ואף הבטיח לחניכים ולהורים כי השיפוץ טרם הסתיים וכי כמעט, כשהמבנה אינו מסוכן הוא יפעל למען שיפוצו הכולל. ההורים מצידם הודו לעירייה על הפעולות וברכו על חניכת המקום.

שיפוץ סניף שבט צופי ים

צילום: עיריית בת ים

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות