נותרה ללא קורת גג
נותרה ללא קורת גג

"מעדיפה להישאר בבית חולים": לאם לשלושה, חולת סרטן, אין בית לחזור אליו

תושבת בת ים מצאה את עצמה מחוסרת בית, וילדיה בינתיים נודדים בין מסגרות שונות

פורסם בתאריך: 16.1.20 14:40

"נכון לעכשיו אני בבית חולים ואין לי דירה לחזור אליה", מספרת תושבת בת ים, אם לשלושה ילדים, שמתמודדת עם מחלת לוקמיה. היא עלתה לישראל לפני כ-12 שנים עם בעלה, ולאחר התעללות פיזית ונפשית מצדו החליטה להתגרש ממנו ונקלעה לצרות כלכליות.

"אני נודדת בין בתים, ולפני כחודשיים נאלצתי לעזוב את הדירה האחרונה, לאחר שאושפזתי בבית החולים, כי לא יכולתי לעמוד בתשלומי שכר הדירה, ואף נאלצתי להשאיר בה את כל הרכוש שלי, כדי לכסות חלק משכר הדירה.



את מעט הבגדים והריהוט שנותרו העביר אחיה למחסן בבת ים, ובשל אישפוזה, שניים מילדיה, בני 13 ו-15, עברו לגור אצל אמה, והבן השלישי בן ה-15 נמצא במוסד לנוער בחודשים האחרונים.

"עד יולי האחרון קיבלתי סיוע בשכר הדירה ממשרד השיכון, אך לאחר שהתגלתה אצלי המחלה, לא יכולתי לשלם אפילו את סכום המינימום", היא מספרת. "גם הגרוש שלי נמצא בצרות כלכליות ולא יכול לעזור, ואני לא יודעת איפה לשים את הראש שלי".

היא מספרת שבגלל מצבה הכלכלי היא מעדיפה להישאר בבית החולים. "אני כבר לא יודעת מה לעשות ואין לי מוצא. אני מעדיפה להישאר בבית החולים כי פה לפחות יש לי קורת גג ומיטה חמה. עברו עלי שנתיים נוראיות ואני באמת כבר אובדת עצות, מקווה שאולי יקרה נס ומשהו יסתדר לי בחיים האלה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות