עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

הורים זועמים: הורה שתקף מורה ומנהלת יועסק כאב בית בבית ספר יסודי

בתגובה אומר האב ל"השקמה בת ים": "הייתה תקרית לא נעימה, אבל מעולם לא הרמתי יד. אני לא יכול לפגוע בזבוב. הצגתי תעודת יושר"

פורסם בתאריך: 12.1.20 13:40

בחודש שעבר אירעה תקרית חריגה בבית הספר מקיף רמות בבת ים, כאשר אב לתלמיד נכנס לשטח בית הספר, ולאחר שמנהלת חטיבת הביניים סירבה לפגוש אותו הוא התפרע וירק בחדרה.

האב הגיע לבית הספר כדי לשוחח על העונש שקיבל בנו, ותקף באופן מילולי את המורה על העונש שנתנה לבנו: ניקוי הכיתה וסיום יום הלימודים שעה אחרי כל הכיתה. האב התווכח עם המורה ופנה לחדר המנהלת, שסירבה להכניסו ואז ירק בחדרה ויצא מבית הספר. צוות בית הספר הודיע כי ישקול אם להגיש תלונה אולם בסופו של דבר המשטרה לא עורבה.



כעת נודע כי עיריית בת ים בחרה להעסיק את אותו ההורה כאב בית בבית ספר יסודי. דבר שגרר ביקורת רבה מצד ההורים, כאשר חלקם כתבו ברשתות החברתיות כי "לא ייתכן שאדם אלים יעבוד בתוך בית ספר צמוד לילדים".

מבדיקה של "השקמה בת ים" עולה כי העובד אכן ניגש למכרז לתפקיד ממלא מקום שרת בית הספר, שהינו תפקיד זמני, ואף היה המועמד היחיד.

האב עצמו אומר ל"השקמה בת ים" בתגובה לדברים: "אני מודה שהייתה תקרית לא נעימה בבית הספר ושירקתי על הרצפה, אבל מעולם לא הרמתי יד על אף אדם. אני לא מסוגל לפגוע בזבוב. אכן הייתה התלהטות של רגע. הגעתי לבית הספר כדי לדבר עם המורה והמנהלת על העונש שבני קיבל. מדובר בילד מאוד סטרילי, עם הפרעות למידה שמקבל טיפול רגשי שהתבקש להישאר אחרי שעות הלימודים ולהרים אוכל מהרצפה כעונש, ורק רציתי לבקש להמיר את העונש".

עוד הוסיף האב כי "אכן אמרתי לצוות בית הספר שהמקרה הזה לא יגמר כאן, אבל התכוונתי לפנות למשרד החינוך, זה בטח לא נאמר כאיום ואני מתנצל אם כך הובנו דבריי. אני לא אדם אלים, מעולם לא הוגשה נגדי תלונה במשטרה, ולראייה הצגתי תעודת יושר לבית הספר".

כמו כן, התייחס האב להיכרותו המוקדמת עם ראש העירייה, צביקה ברוט: "אני וצביקה ברוט אכן חברים, אבל להיכרות שלנו אין שום קשר לתפקיד. אני בסך הכל עובד זמני שמחליף אב בית חולה. צריך לקחת את הדברים בפרופורציות. המכרז פתוח וכולם יכולים לגשת, אפשר להיכנס לאתר העירייה ולראות. אין פה שום תפירת מכרז חלילה. אנשים מדברים כאילו מינו אותי להיות מנהל לשכת ראש העירייה ותפרו לי תפקיד. אני בסך הכל שרת של בית ספר בתפקיד זמני".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אזרח

    תכל"ס עשו פיל מזבוב

    ושההורים יכנסו לפרופורציה וישתו מים קרים בסך הכל ממלא מקום של שרת בית ספר…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות