בניית מלון בטיילת
בניית מלון בטיילת

עוד כמה שנים ימשיכו בבת ים לחכות למלון היוקרה שהובטח להם?

לאחר פיזור ההבטחות על מלון היוקרה שיחליף את מלון סאן, ולמרות שיושבו המחלוקות, הבנייה עדיין נמשכת ולא לגמרי ברור מתי תסתיים

פורסם בתאריך: 10.1.20 10:16

שבע שנים עברו מאז שנהרס מלון סאן הישן, לטובת בניית מלון יוקרה חדש. אלא שאחרי הברכות והציפיות הגדולות התושבים נותרו עם מפלצות בטון על טיילת בת ים.

מלון סאן שפעל במשך 30 שנה בחוף בת ים נהרס באמצעות פיצוץ חומר נפץ. הריסת המלון סוקרה בהרחבה בכלי התקשורת השונים. בעיר ברכו, בפרט לאחר שהוכרז כי במקום המלון הישן ייבנה מלון יוקרה, חדש ומושקע שיכלול בריכת אינפיניטי ונוף פנורמי לים. בנוסף, תוכננה קומה המיועדת לעסקים ואולם אירועים שגם הוא הוא משקיף לים ונהנה מלוקשיין אטרקטיבי במיוחד.



אלא שהתוכניות הגדולות נתקעו, הדחפורים עזבו ובמקומו של מגדל היוקרה המתוכנן קיבלו התושבים מחלוקת נדל"נית. בינתיים חזרו העבודות אלא שלא ברור מתי הן יסתיימו.

לפני ארבע שנים החלו עבודות הבנייה במרץ, אבל אז החלו לצוץ שמועות סותרות בנוגע לייעודו של הבית המלון: האם ייבנה במקום מלון יוקרה כפי שהובטח או יחידות דיור? זאת, כאשר בעירייה דרשו מלון יוקרתי, מתוך הנחה שדמי הארנונה שייכנסו יהיו גבוהים בהרבה מאלה שיכנסו התושבים.

ואולם, נראה שיידרש זמן רב עד שתושלם הבנייה, כאשר כבר הוקם והחל לפעול אולם האירועים "סאנסט הול", אותו פקדו כמה זוגות שערכו חופה מול הים. גם מתחם העסקים שבקו החוף לא נתן לאתר הבנייה לעצור אותו, וחנויות רבות החלו לפעול.

מהעירייה נמסר בתגובה: "בשנה האחרונה נעשו מאמצים רבים של ראש העירייה, צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה יודפת אפק-ארזי להסדרת הנושא שיאפשרו את המשך העבודות. באחרונה הושג הסדר עם היזם לפיו העבודות יימשכו. בחודשים הקרובים ייפתח חדר כושר גדול ועסקים נוספים במתחם, והמלון ייפתח לפעילות מלאה בתוך כשנתיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות