מעון יום ויצו ברחוב הנביאים
צילום: דוברות העירייה

בהשקעה של 5 מיליון שקלים: הסתיימה בנייתו של מעון יום לגיל הרך

הקומה התחתונה במבנה תשמש שלוש כיתות מעון והקומה השנייה צפויה לשמש כשלוחת מתנ"ס

פורסם בתאריך: 9.1.20 17:53

השבוע הסתיימו עבודות הבנייה של מעון יום חדש לגיל הרך שהקימה העירייה ברחוב הנביאים בבת ים. עלות הקמתו כחמישה מיליון שקלים.



נציגי עיריית בת ים והחברה לתרבות פנאי וספורט מסרו השבוע את מפתחות המבנה לארגון ויצ"ו, שבשבועות הקרובים ירהט ויאבזר את המבנה, על מנת לבצע העברה של מעון ויצ"ו השוכן ברחוב האורגים למבנה החדש והמרווח יותר ברחוב הנביאים, הכולל שלוש כיתות גן.

לקראת הפתיחה הרשמית ייערך טקס חנוכת המעון בהשתתפות ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, נציגי ארגון ויצ"ו העולמי ומשפחת התורמים. ברוט בירך על הקמת המעון החדש ואמר כי "המעון החדש ישרת את ילדי הגיל הרך שיזכו לחנוך את המבנה החדיש והעדכני ולהתחנך במסגרת מובילה ויצ"ו". ברוט הודה לארגון ויצ"ו העולמי על גיוס התורמים ולמשרד העבודה והרווחה על הסיוע הכספי בהקמת המעון.

היקף עלות הפרויקט הקמת המעון מוערך בכחמישה מיליון שקלים. המבנה כולל שלוש כיתות גן, ובנייתו יצאה לפועל הודות לתרומה בסכום של מיליון וחצי שקלים שגייס ארגון ויצ"ו העולמי, וסיוע בהיקף של  2.8 מיליון שקלים מאגף המעונות של משרד העבודה והרווחה.

כאמור, בשנת הלימודים הקרובה יחל בפעילות המעון החדש, המיועד לגילאי 0-3 על פי קריטריון זכאות משרד העבודה והרווחה. הקומה התחתונה במבנה תשמש שלוש כיתות מעון (על פי גילאים). הקומה השנייה צפויה לשמש כשלוחת מתנ"ס – לפעילות חוגים ופנאי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות