צלב קרס רוסס בבניין ברחוב הרצל
צלב קרס רוסס בבניין ברחוב הרצל

הלם: צלב קרס רוסס בסמוך למועדון ניצולי שואה בבת ים

דיירים ברחוב הרצל 76 הזדעזעו למראה כתובות הנאצה שרוססו על קיר בניין מגורים

פורסם בתאריך: 6.1.20 16:21

מראה מזעזע התגלה השבוע ברחוב הרצל בבת ים: צלב קרס וכתובות גרפיטי רוססו על קיר בניין מגורים, בסמוך למועדון של ניצולי שואה. אחת מבאי המועדון, ניצולת שואה בת 93, הביעה את תדהמתה: "אם יש בבת ים אנטישמיים שמעודדים את פעולות הנאצים, צריך לפתוח בחקירה מיד".



השבוע נדהמו דיירי בניין מגורים ברחוב הרצל 76 בבת ים לגלות כי צלב קרס וכתובות גרפיטי רוססו בכניסה האחורית לביתם. את הכתובות גילה אחד הדיירים כשחזר מעבודתו. "אני גר פה כבר 30 שנה, ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה", אמר ל"השקמה בת ים". "אני ובני משפחתי הזדעזענו לגלות את צלב הקרס, וברגע שראיתי את זה הבנתי שמדובר במעשה אנטישמי". אמר.

הדייר הוסיף כי יהיה קשה לתפוס את האחראי לכתובות השנאה. "אין לנו מצלמות אבטחה בבניין ולכן עדיין לא הגשתי תלונה במשטרה, אך כעת אני שוקל לעשות זאת".

בניין המגורים עליו רוסס צלב הקרס וכתובות הגרפיטי, שוכן צמוד למועדון יום לניצולי שואה שהביעו את צערם על המקרה. "זה מעציב מאוד. לא חשבנו שדבר כזה יכול לקרות כאן, כל כך קרוב אלינו. אם יש בבת ים אנטישמים שמעודדים את הפעולות של הנאצים ומרססים צלבי קרס סמוך למועדון ניצולי שואה, צריכים לפתוח בחקירה מיד", אמרה אחת מניצולות השואה בת ה-93, והוסיפה כי אם דיירי הבניין לא יגישו תלונה, היא תשקול לעשות זאת בעצמה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות