אילוסטרציה חניה
shutterstock

מי זכאי לקבל תו חניה בבת ים לשנת 2020?

עם תחילתה של שנת 2020: זה מה שעליכם לעשות כדי לקבל תו חניה

פורסם בתאריך: 3.1.20 09:29

עם תחילתה של שנת 2020 זה הזמן להנפיק תו חניה חדש. התווים מונפקים לכל תושבי העיר בחינם. גם השנה יוכלו תושבי העיר להוציא בחינם תו חניה ולחנות בכחול לבן בכל רחבי העיר ובחניונים העירוניים ללא עלות.

מאחר ותושבים רבים עדיין לא הספיקו להוציא תו חניה לשנת 2020, הנחה ראש העירייה צביקה ברוט את הפיקוח העירוני לא לכתוב דו"חות חניה לתושבים בעלי תו ישן של 2019 למשך חודשיים נוספים, עד לתאריך 1 במרץ 2020, זאת על מנת לאפשר זמן להוציא תו חניה.



כזכור, לפני כשנה הורה ראש העירייה על חלוקת תווי חניה בחינם לתושבי בת ים וגם השנה ממשיכים בעירייה להנגיש את השירות לתושבים, וניתן להנפיק את תווי החניה באמצעות אתר האינטרנט ולקבלם בתוך מספר ימים עד הבית. התווים יהיו תקפים לשנים 2020-2021. את תו החניה יש להדביק על השמשה הקדמית של הרכב, בצד ימין בפינה העליונה (ליד מדבקת הטסט), באופן שיהיה גלוי לעין.

מי זכאי לקבל תו החניה?

תושבי בת ים שבבעלותם או בהחזקתם הבלעדית רכב שמשקלו הכולל עד 4 טון זכאים לקבל תו חניה בחינם. בעלי עסקים/ עובדים בבת ים שאינם תושבי העיר, רשאים לפנות לרשות החניה להנפקת תו בעלות של 300 שקל לשנה. לבקשת תו חניה נדרש לצרף את המסמכים הבאים: ספח תעודת זהות, או טופס תשלום ארנונה וצילום רישיון רכב בתוקף.

את הבקשה ניתן להגיש באמצעות משלוח דואר לכתובת ת.ד. 10 בת ים 59100, עבור רשות החניה; או הגעה למשרדי רשות החניה ברחוב החשמונאים 27 בבת ים, או באמצעות מילוי טופס באתר האינטרנט של העירייה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות