ניר דורפמן צילום עצמי

המתנדב מבת ים יעביר קורס מזורז בהצלת חיים: "זו זכות גדולה"

הערב (רביעי) ייערך בבית הכנסת רבי מאיר בעל הנס בבת ים קורס מזורז לקהל הרחב בנושא הצלת חיים בחירום, בהנחיית הרב ניר דורפמן, חובש בכיר באיחוד הצלה

פורסם בתאריך: 1.1.20 15:13

הערב (רביעי) ייערך בבית הכנסת רבי מאיר בעל הנס בבת ים קורס מזורז לקהל הרחב בנושא הצלת חיים בחירום, אותו ינחה הרב ניר דורפמן, חובש בכיר ורכז ההלכה המחוזי של אזור השפלה באיחוד הצלה.



דורפמן: "הקורס למעשה מלמד איך לבצע החייאה במבוגרים ובתינוקות, מה עושים במקרה של חנק, במקרים של פציעות קלות וקשות, במצב של ירידת סוכר, עילפון ועוד. הקורס הזה למעשה מקנה ידע בסיסי שמי שיעבור אותו יוכל להציל חיים".

עוד הוא מוסיף כי "הקורס מתאים לגברים, נשים וגם לבני נוער. באופן אישי אני חושב שזה נכון לכולם. הבנים שלי היו עדים לסיטואציה בה ילד שהיה לידם נחנק, הם התעשתו מהר, לקחו את הילד מההורים ובעזרה ראשונה ומהירה הם הצילו אותו".

"כשחשבתי על הרעיון של הקורס, מה שעמד מול העיניים שלי היה החשיבה שלאנשים אין באמת זמן ללמוד במשך 180 שעות עזרה ראשונה. הבנתי שכדי להציל חיים צריך קורס שמתמצת ומעביר את הדברים בצורה מדויקת", הוא מסביר, "עשיתי את זה כבר כמה פעמים וגיליתי שיש היענות מדהימה של אנשים. הערב זה יקרה בבת ים ובהמשך הזמינו אותי לעוד מקומות בארץ ובעולם, כמו פולין, רומניה ואודסה. זו זכות גדולה לעזור לאחרים להציל חיים".

לסיכום מבקש דורפמן לציין כי "הקורס שאני מעביר הוא חשוב, אבל אני עדיין ממליץ לכולם ללכת אחרי זה לקורס של 'משפחה בטוחה' שמעבירים באיחוד הצלה. מעשירים שם את הידע והוא ממש מציל חיים".

הקורס, שיימשך שעה, יערך הערב (רביעי) בשעה 19:00 בבית כנסת רבי מאיר בעל הנס, שממוקם ברחוב השלושה 8 בשכונת עמידר בבת ים. הקורס ללא תשלום.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות