צילום: דוברות עיריית בת ים

כחלק משדרוג הבטיחות בטיילת בת ים, החלו עבודות שיקום המדרגות לחופי הרחצה

עבודות השיפוץ יתמקדו במדרגות הגישה לחופים, וצפויות להסתיים סמוך לפתיחת עונת הרחצה הקרובה

פורסם בתאריך: 31.12.19 16:52

עיריית בת ים החלה בביצוע עבודות לשיקום ושדרוג הבטיחות בשלושה מחופי הים בעיר לקראת הקיץ. העבודות יתקיימו בחופים בהם גרמי המדרגות היורדים לחוף הים זקוקים לשדרוג: חוף ירושלים צפון (חוף הגולשים), חוף ירושלים דרום (חוף יולנדה) ומדרגות הגישה לחוף הסלע.

העבודות במדרגות חוף ירושלים צפון החלו כבר לפני כשבועיים, והופסקו עקב הסערה שפקדה את העיר ואת המדינה כולה. העבודות בחלק זה של החוף צפויות להסתיים בינואר 2020 ועלות השיקום היא כ-700 אלף שקל. ראש העירייה צביקה ברוט מסר: "מיד עם כניסתי לתפקיד הוריתי לתעדף את פרויקטים הבטיחות בעיר, תוך דגש מיוחד לחופי הרחצה והמצוק".



על פי תוכנית העבודה של אגף פרויקטים בעיריית בת ים, בתחילת פברואר יחל שיקום מדרגות בחוף הסלע, הצמודות לאמפי הקטן. עבודות אלו צפויות להימשך כחודשיים, ועלותם מוערכת בכ-370 אלף שקל. החלק האחרון של העבודות צפוי להתחיל באפריל 2020, במסגרתן יבוצע שיקום של המדרגות בירידה לחוף ירושלים דרום בעלות של כ-550 אלף שקל. לוח הזמנים של העבודות עלול להשתנות בשל תנאי מזג האוויר, אך צפי סיום כלל העבודות הוא לקראת הפתיחה הרשמית של עונת הרחצה.

העבודות לשיקום הירידה לחופי הרחצה מצטרפות לאישור הוועדה הארצית לשמירה על הסביבה החופית, של התוכנית החדשה של הנהלת העיר לשיקום המצוק, שסבל מהזנחה מעל ל-15 שנה. כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", ראש העירייה צביקה ברוט הורה מיד לאחר כניסתו לתפקיד להיערך לטיפול חירום במצוק, שיהווה את השלב הראשון לקראת טיפול מקיף יותר לאורך כל רצועת החוף.

ירון לוי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים הוסיף: "החל מכניסתי לתפקיד, בשיתוף עם ראש העירייה צביקה ברוט והצוותים המקצועיים, סיירנו בכל המוקדים לאורך החוף, על מנת לאמוד את הבעיות והנזקים שנגרמו לאחר שנים של הזנחה. לשמחתי, לאחר תקופה ארוכה של הכנת תוכניות לטווח ארוך, אנו יכולים לראות את העבודות שמתחילות כחלק מהטיפול היסודי שעושים ברצועת החוף".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות