בתמונה מימין: אלי יריב, הרב יונתן אלחרר וח״כ משה גפני. צילום:אור ויטא

האם סיעת יהדות התורה תעצור את איחוד בת ים עם תל אביב? צפו בהצהרה:

יו״ר ועדת הכספים משה גפני הודיע בביקור בבת ים: "בהסכם הקואליציוני הבא אדרוש סעיף לביטול האיחוד". ומה הוא אומר בהמשך להצהרה ל"השקמה בת ים"?

פורסם בתאריך: 31.12.19 15:50

האם יהדות התורה תצליח לעצור את איחוד בת ים עם תל אביב, כפי שקבע משרד הפנים?

יו״ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני מטעם סיעת יהדות התורה, הגיע השבוע לחנוכת הבית של נציג דגל התורה בבת ים, הרב יונתן אלחרר. במפגש, התייחס גפני לתוכנית האיחוד של הערים בת ים ותל אביב והודיע: "אנחנו לא ניתן בשום אופן לבת ים ותל אביב להתאחד".

ח"כ גפני הוסיף כי "לבת ים יש את הצביון שלה. עם כל הכבוד לחולדאי (רון חלודאי, ראש עיריית תל אביב-יפו_מב"ז), אנחנו לא נאפשר את זה בשום אופן. קיבלנו מהליכוד את הפידבק שהם יקבלו את העמדה הזאת".



אחד הדברים המעניינים שאמר ח"כ גפני, הוא שסיעת יהדות התורה תדרוש עם כינון הממשלה שביטול האיחוד יהיה חלק מההסכם הקואליציוני שייחתם עמה. "במידה שיהיה מצב פוליטי שיחייב הסכם קואליציוני נוסף, זה יהיה סעיף חד משמעי בהסכם הקואליציוני", הצהיר גפני.

על האיחוד הוחלט לפני שנתיים, בעקבות מצבה הכלכלי. על פי התוכנית של משרדי הפנים והאוצר בת ים צפויה להתאחד עם העיר תל אביב-יפו בשנת 2023. זאת, לאחר שמועצת העיר בת ים חתמה על הסכם ההבראה שמטרתו להביא את העיר לאיזון בתקציב השוטף החל משנת 2022 ואילך ולהביא להקטנת הגרעון המצטבר לקראת האיחוד.

צפו בהצהרתו של ח"כ גפני:

היום (שלישי) התייחס גפני לדברים ואמר ל"השקמה בת ים": "אכן אמרתי את הדברים, ואני עומד מאחוריהם. אני אעשה הכל כדי שתובטל תוכנית איחוד בת ים ותל אביב".

הרב יונתן אלחרר התייחס להצהרה של גפני, ואמר: "אנחנו נהיה שליחים נאמנים של ראש העירייה צביקה ברוט ושל סגנו אלי יריב לכל מה שהם ידרשו, וננסה לקדם כל דבר שיעזור לעיר".

עוד הוסיף כי "הרב גפני משמש כיו"ר ועדת הכספים שנים רבות ומתעסק גם בנושאים מוניציפליים. כאיש מקצוע הוא מבין שדבר הכי טוב לעיר בת ים הוא להשתחרר מרעיון האיחוד, והכבלים שבהם רוצים לכבול אותה".

ממשרד הפנים טרם התקבלה תגובה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בת ימית

    למה מתנגדים לאיחוד????זה רק יועיל ויקדם את העיר העצובה והמוזנחת הזו

  2. בן

    זה עוד כלום הם מתנגדים לתוכניות שיפוץ ופינוי בינוי במצבה לאחר אישור וועדה ארצית הם עומדים לסגור את טיילת בת ים בשבת בת ים עוברת שינוי בת אחות לבני ברק בקרוב

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות