קטי פיאסצקי עץ אשוח
קטי פיאסצקי עץ אשוח

קטי פיאסצקי תציב עץ אשוח לכבוד הביקור של יו"ר מרצ ניצן הורוביץ בבת ים

בצל המחלוקת סביב עץ חג המולד בקניון, הורוביץ יגיע מחר לבת ים כדי לברך על השנה האזרחית החדשה, לצדה של חברת המועצה ויו"ר מרצ בעיר קטי פיאסצקי

פורסם בתאריך: 29.12.19 18:18

לקראת סיבוב הבחירות הבא לכנסת, יגיע מחר (שני) יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ לביקור בבת ים, למפגש עם חברת המועצה ויו"ר מרצ בבת ים קטי פיאסצקי. הורוביץ יגיע לבת ים כחודשיים לפני הבחירות השלישיות, והוא צפוי לנצל ההזדמנות כדי לברך לקראת כניסתה של שנת 2020.



פיאסצקי התייחסה למפגש המתכונן ואמרה: "בת ים היא אולי המיקרוקוסמוס של החברה הישראלית והסוגיות הפוליטיות המרכזיות באות בה לידי ביטוי: המלחמה בשחיתות, הפרדת הדת מהמדינה, הזנחת האוכלוסיות המוחלשות בחברה, סוגיות של איכות הסביבה ועוד".

"מפלגת מרצ היא המפלגה שמאז ומעולם הרימה את הדגל בנושאים האלו וזה לא עתיד להשתנות במערכת הבחירות הקרובה", הוסיפה פיאסצקי.

פיאסצקי התייחסה גם לעובדה כי ההצעה שלה לסדר לדון בסוגיית התחבורה הציבורית בשבת בבת ים הוסרה מסדר היום, ואמרה: "בניגוד למועצת העיר, אצלנו אשכרה נדון בעניין התחבורה הציבורית בשבת".

בנוסף, וברוח חילוקי הדעות סביב הצבת עץ חג המולד בקניון בת ים, ציינה פיאסצקי, כי תציב גם במפגש עם הורוביץ עץ אשוח מקושט לציון פתיחת השנה האזרחית החדשה. "כמו בקניון, גם אצלנו במפגש יהיה עץ מקושט שמבשר על פתיחתה של שנה אזרחית חדשה. אני מקווה שהשנה הזאת תהא שנה של אור ושל חופש, ושל ניצחון על השחיתות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי

    תחזרי לרוסיה עשי טובה שחררי מארץ הקודש את לא שייכת לפה
    נצרות להטבים חילולי שבת
    מה עוד אתם רוצים מהארץ הזאת אחרי זה אל תתפלאו שיינחתו טילים פה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות