התקנת גלאי עשן להפצה
צילום: דוברות עיריית בת ים

מונעים אסונות בחורף: עיריית בת ים תתקין גלאי עשן בבתי הקשישים בעיר ללא עלות

בשלב הראשון נרכשו כ-300 גלאי עשן, שיותקנו על ידי לוחמי האש בבתי הקשישים

פורסם בתאריך: 29.12.19 14:01

לקראת החורף, עיריית בת ים תתקין גלאי עשן בבתי תושבים קשישים ברחבי העיר, ללא עלות. היוזמה בשיתוף מכבי האש בעיר, נועדה למנוע פגיעה בנפש ולהתריע על דליקה עוד בתחילתה. "מדובר בשירות חשוב שהעירייה תעניק על חשבונה לבני הגיל השלישי", אמר ראש עיריית בת ים צביקה ברוט.



החורף הקר מזמן עמו סכנות מפני אירועים של דליקות ושרפות כתוצאה מהדלקת תנורי חימום ללא השגחה מתאימה, היווצרות קצר חשמלי או כל מקרה אחר שבו אש אוחזת בחומר בעירה. גלאי האש נועד למנוע פגיעה בנפש ולהתריע מראש על הדליקה. בשל ריבוי מקרי הדליקות בעונת החורף שגרמו לאסונות טרגיים, העירייה החליטה לרכוש על חשבונה גלאי עשן לתושבים הקשישים בבת ים, שיותקנו על ידי לוחמי האש.

מדובר ביוזמה משותפת של העירייה ושל מכבי האש. בשלב הראשון נרכשו על ידי העירייה כ-300 גלאי עשן, שיותקנו במהלך השבועות הקרובים על ידי לוחמי האש,שהתנדבו לבצע את ההתקנה בבתי הקשישים.

גלאי האש יותקנו בבתי התושבים הקשישים בהתאם לרשימה שהועברה מטעם אגף הרווחה. בתום ההתקנה שצפויה להימשך כחודש, בהתאם לתיאום בשטח עם בעלי הדירות, תערך בעירייה ישיבה מסכמת על מנת לבדוק האם המענה המספרי מספק. אם יתברר כי קיים צורך בהתקנות נוספות, יוזמנו עוד גלאי עשן בהתאם.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות