חדר אמבטיה
צילום: עזריאל משה

צפו בתיעוד: התגייסו כדי לסייע לקשישה שנאלצה להתקלח על האסלה

פעילים חברתיים ובעלי מקצוע משפצים את חדר האמבטיה של קשישה נכה בת 85, המתגוררת עם בנה, הלום קרב. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:43

קשישה נכה, בת 85 המתגוררת בדירה ישנה בבת ים, נאלצה בשנים האחרונות להתקלח על אסלת השירותים, זאת לאחר שכל התשתיות בחדר האמבטיה בביתה נרקבו והתפרקו. הקשישה, שמתמודדת עם דמנציה פעילה וסובלת ממחלת לב, מתגוררת בביתה יחד עם בנה, הלום קרב ממלחמת לבנון הראשונה.



"אמא מחזיקה את אחי הלום הקרב. היכולת שלה לתפקד נלקחה ממנה לפני שלוש שנים", מספרת בתה של האשה, "אמא זקוקה לעזרה יום יומית במקלחת, במתן כדורים ובתפקוד השוטף של הבית. בנוסף, היא אבלה על אחי שנפטר לפני שש שנים ממחלה. אמא החזיקה את הבית לבד ללא עזרה. היא מביעה צער ופחד מהזקנה ומחוסר היכולת שלה להרים את הרגליים לאמבטיה מחשש ליפול ולא לתפקד בכלל".

לפני מספר ימים הגיעה לביתה של הקשישה הפעילה החברתית חן אורי סלאם, לאחר ששמעה על המקרה הקשה ולאחר שראתה את המצב הקשה פנתה אל קבוצת "נבחרת הצדיקים" ובעלי מקצוע אשר החלו לשפץ את חדר האמבטיה בהתנדבות מלאה.

צפו בשיפוץ בביתה של הקשישה (צילום: עזריאל משה):

"סיפרו לי על המצב הקשה בדירה, בעקבות ביקור בית שנערך שם", מספרת סלאם ל'השקמה בת ים". "כשנכנסתי לדירה הרגשתי שזה עצוב מאוד שאנשים צרכים להילחם על כל שקל כדי להתקלח ולחמם את הבית ולחיות. כל זה בגלל שאין ממשלה ואף אחד לא סופר את האזרחים השקופים שימותו. הגופה שלהם תעלה צחנה ולאף אחד לא יהיה אכפת. אני חושבת שמן הראוי שניתן לה ולקשישים לחיות בכבוד".

חן אורי סלאם. צילום: אדיר פאדוני

בימים האחרונים עובדים כולם במרץ ובהתנדבות מלאה על מנת לסיים את שיפוץ חדר האמבטיה של הקשישה, שצפוי להסתיים בשבוע הבא. "פניתי אל בעלי מקצוע ופתחתי קבוצת וואטסאפ ועזרנו לה יחד עם 'רשימת הצדיקים', ביניהם אודי מחנות יער פביו, פיני ביתשו האינסטלטור, מורן ברמן, עזריאל משה, נתנאל דהן, רונן מזרחי ומשה אלירון, אלכס הצבעי ועידן שטרית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עדי

    חברים יקרים אני לא יודעת מי כתב את הכתבה הזאת אבל תגידו אתם רואים את הנשיא דונלד טראמפ דואג לאמבטיה של מש איקס או להית של מה וואי מה טתם רוצים מראש הממשלה שעושה טוב למדינה יש רשויות רווחה תפנו אליהם ואם מגיע יעשו להם אין דבר כזה אין תקציב יש….הם לוקחים אןתו בישבילם תילחמו תקבלו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לכל הצדיקים הגדולים ביותר בעולם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות