חנוכייה נרות חנוכה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock.com / ChameleonsEye

העירייה קוראת לתושבים להדליק חנוכיות עם ותיקי העיר

נר מחבר: מיזם מרגש וייחודי שנועד לחבר בין התושבים הקשישים לקהילה ולשמח אותם בחג החנוכה

פורסם בתאריך: 15.12.19 17:51

בימים אלה יוצאים בעיריית בת ים במיזם מרגש וייחודי, שנועד לחבר את התושבים הקשישים בבת ים לקהילה ולשמח אותם בחג החנוכה הקרוב.



בעירייה רוצים לרתום את כל תושבי בת ים לטובת המיזם. לשם כך, כל תושב שירשם לפעילות, יוזמן לקבל ערכת חנוכה שכוללת בין השאר חנוכייה, נרות חנוכה ואף שובר לסופגניות.

 

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "חג החנוכה-חג האור, הוא הזדמנות לגרש את החושך ולהחליפו באחדות, שמחה וצחוק. אירועי החנוכה השונים ישימו דגש על קהילת בת ים, קהילה שהיא סוד כוחה של העיר: מגובשת, חמה ואוהבת. אני מזמין את תושבי בת ים לקחת חלק וליהנות בפעילויות השונות, וכפועל יוצא לחזק את יחסי השכנות, לחזק את הקהילה ולעשות טוב. תודתי והערכתי לעובדי העירייה באגפים השונים, החברה לתרבות פנאי וספורט, המועצה הדתית ולכל העמותות והארגונים של המגזר השלישי שעמלו על האירועים היפים הללו. שיהיה חג אורים שמח ומלא באור לכולם".

 

הפעילות תתקיים בבתי הקשישים בתיאום עם הרווחה. בבניין המדליק יוגרל גם פרס בין המשתתפים שיעלו תמונה לרשתות החברתיות עם תיוג שם הפרויקט "נר מחבר".

אירועים אלה, הם חלק משורה של פעילויות ואירועים קהילתיים אשר יתקיימו ברחבי העיר במתנ"סים ובגינות השכונתיות. כל אירועי החג בסימן חיזוק הקהילה הבת-ימית, הידוק קשרי השכנות והגברת הטוב והאור בעיר. להרשמה לפרויקטים השונים, עד לתאריך 17.12, יש להיכנס ללינקים המצורפים: מאירים את העיר – ליחצו כאן, נר מחבר – ליחצו כאן.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות