ירי בחתולה
שלושה קליעים נמצאו בצילום הרנגטן

מי ירה בחתולת הרחוב שנמצאה במצב קשה בבת ים?

עובדי המרכז הווטרינרי גילו שלושה קליעים בגוף החתולה, כשאחד מהם נתקע בעמוד השדרה. כעת מנסים לגייס כספים כדי להצילה. תלונה הוגשה למשטרה

פורסם בתאריך: 12.12.19 13:05

במרכז הווטרינרי בבת ים היו בטוחים שפציעות החתולה שנמצאה במצב קשה הן כתוצאה מדריסה, אך להפתעתם הרבה, התברר כי מדובר בפצעי ירי, ככל הנראה מרובה אוויר.



המרכז הווטרינרי לחיות מחמד ברחוב הרצל בבת ים, בניהולו של אלכס גולובנוב, קיבל השבוע דיווח על חתולה פצועה במצב קשה ויצא לשטח לאסוף אותה למרפאה. "לא יכולנו לנתח אותה מיד, כי היא הייתה חלשה מאוד, אז נתנו לה קודם טיפול כדי שתתחזק", סיפרה אחת העובדות במרכז הווטרינרי.

העובדים היו בטוחים שמדובר בפציעה כתוצאה מדריסה, אך מה שהתגלה לעיניהם היה נורא. "יומיים לאחר הפציעה, כשהחתולה כבר התחזקה, בוצע צילום רנגטן לפני הניתוח. "היינו המומים. גילינו שלושה קליעים בגוף של החתולה, כשאחד מהם ממש תקוע בעמוד השדרה שלה".

החתולה נותחה והקליעים הוצאו מגופה. "הלכנו עם הקליעים למכון שמתעסק בכלי נשק, והוסבר לנו שמדובר בקליעי עופרת השייכים, ככל הנראה, לרובה אוויר, סיפרה העובדת במרפאה.

צוות המרכז הווטרינרי הגיש מיד תלונה במשטרה, וכעת, הם חוששים לגורלם של בעלי חיים נוספים בעיר, מצד אותו יורה אלמוני.

"במקום שבו מצאנו את החתולה שנורתה, שוכן גן לילדים בעלי צרכים מיוחדים", אמרה אותה עובדת בחשש. "ואדם שיורה בבעל חיים מהווה סכנה גם לכלל הציבור ועשוי לירות בבעלי חיים נוספים ואפילו בבני אדם.

"אני די בטוחה שלא מדובר במקרה בודד, לכן אני מבקשת מהציבור לדווח על כל מידע שיכול לסייע באיתור היורה. אם יש בידכם מידע כלשהו על אדם שעשה את זה, אנחנו נשמח שתפנו אלינו ואנחנו מבטיחים לשמור על דיסקרטיות בנושא".

החתולה הפצועה מתאוששת כעת בעמותה "בת ים אוהבת חיות", וזקוקה לטיפולים נוספים עד להחלמתה המלאה. בעמותה פונים בבקשת עזרה לתרומות עבור הטיפולים באמצעות: בנק 04 יהב, סניף 171. חשבון 100220.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע בבעלי חיים כמו גם בבני אדם ופועלת רבות על מנת לאתר עבריינים אלו ולהעמידם לדין. קיימת חשיבות לדווח למשטרה אודות אירועים באופן מיידי על מנת לאפשר מיצוי מקסימלי של חקירה בזמן אמת וככל שניתן בסמוך להתרחשותם , דבר אשר לצערנו לא בוצע במקרה נשוא פנייתכם ומכביד על איתור חשודים. בבדיקה שנערכה על ידינו לא מוכרים מקרים נוספים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אבנר

    זה ירי של רובה אויר לפי צורת הקדור
    תנו למשטרה לבדוק למי יש רישיון רובה אויר באזור שזה קרה

  2. נורא ביותר!!!!!!!!!!!!!!

    יש לתפוס ולהעניש את האדם האיום שירה בחתולה מזעזע!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות