תומר טקשה
צילום: באדיבות המשפחה

חצי שנה של חיפושים אחר תומר: "כנראה קרה משהו נוראי"

לפני כחצי שנה יצא תומר טקשה, בן 36 מביתו שבבת ים, ומאז נעלמו עקבותיו. המשפחה חסרת אונים, ומממשיכה לחפש אחריו: "מאז שהוא הלך החיים שלנו הפכו להיות לא חיים"

פורסם בתאריך: 14.12.19 17:11

כבר חצי שנה עברה מאז שתומר טקשה בן ה-36, הידוע גם בשם הלוי ישראל, יצא מביתו שברחוב אלי כהן בבת ים עם שטר של 50 שקלים, ומאז נעלמו עקבותיו. המשפחה והמשטרה לא מוצאים קצה חוט שיוביל אותם למקום הימצאו.



אחותו של טקשה, אורטל, שילדה לפני ימים אחדים, מספרת ל"שקמה בת ים" כי בני המשפחה עדיין לא נואשו מהחיפושים אחריו וממשיכים להאמין כי הוא יימצא.

"זה סיפור איום ונורא. המשפחה ממש חסרת אונים", היא אומרת, "זה אח שלי, יש לו משפחה שדואגת לו, אבל אין אף תשובה שמעידה על מה שקרה איתו. אנחנו במשפחה ממשיכים לחפש אותו בכל דרך ובכל מקום, ומאז שהוא הלך החיים שלנו הפכו להיות לא חיים. קשה לנו מאוד עם ההיעלמות שלו".

גם לאחר חודשים רבים המשפחה ממשיכה בחיפושים אחריו. "לרגע לא הפסקנו. אנחנו הולכים למקלטים של חסרי בית, מסתובבים בתחנה המרכזית בתל אביב, באזורים שונים בחולון, ברמת גן, ובכלל בארץ. אנחנו שואלים אנשים כל הזמן, מנסים לברר, אבל לצערי לא חוזרים עם תשובות".

לאה, אחותו השנייה של טקשה, מוסיפה: "בשבוע שעבר נפגשנו שוב עם המשטרה ולא קיבלנו שום ידיעה חדשה. ככל שעובר הזמן אנחנו מבינים שכנראה קרה משהו נוראי, אבל חוסר הוודאות ואי מתן התשובות זה הרבה יותר גרוע מהכל. אנחנו עושים כל מה שרק אפשר ומקווים לטוב".

לדבריה, במהלך חצי השנה החולפת פנו אל המשפחה אין ספור מתקשרים ורבנים. "כולם מבטיחים שהוא מבולבל ושהוא עוד יחזור, אבל אלה מילים ריקות מתוכן שלא ממש נותנות לנו תקווה".

ממשטרת מרחב איילון נמסר: "החקירה בעניין העדרו של ישראל הלוי (תומר טקשה) עדיין נמשכת וכל כיוון חקירה אפשרי נבדק. בנוסף, המשטרה נמצאת בקשר מתמיד עם בני המשפחה. כל היודע דבר אודותיו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת מרחב איילון בטלפונים 03-5555222/6".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סוזאן מחולון

    משפחה יקרה תפנו למדיה תציגו חשבון הבנק אני מוכנה לתרום לחוקר מומחה שימצא אותו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות