עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

עיריית בת ים פרסמה מכרז לביצוע עבודות תשתית בהיקף של 5 מיליון שקל לפרויקט

במטרה לרענן את מאגר הקבלנים שברשותה, העירייה פרסמה מכרז לביצוע עבודות תשתית, סלילה ופיתוח תשתיות ופיתוח עירוני בהיקף של עד 5 מיליון שקל לכל עבודה

פורסם בתאריך: 9.12.19 12:21

עיריית בת ים פרסמה בחמישי האחרון מכרז מסגרת לביצוע עבודות תשתית, סלילה ופיתוח תשתיות ופיתוח עירוני בהיקף של עד 5 מיליון שקל לכל עבודה. בחמישי הקרוב, 12 בדצמבר ייערך כנס מציעים, והמועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 5 בינואר 2020.



במסגרת המכרז ייבחרו קבלנים שעימם ייחתם חוזה מסגרת בשלב ראשון למשך שנה, במספר עבודות בהיקפים שונים, בהתאם להזמנות עבודה ספציפיות אשר העירייה תהיה זכאית להוציא מפעם לפעם. חוזה המסגרת אשר ייחתם בין העירייה ובין המציעים הזוכים, אינו מאפיין סוג או עבודה ייחודית, או היקף עבודה, כי אם מגוון של עבודות אפשריות אשר מהוות הרכבים שונים של אותו מכרז.

בכוונת העירייה לבחור במכרז זה עד ארבעה זוכים שיהוו את "מאגר הקבלנים" של העירייה או של חברות עירוניות כגון החברה הכלכלית בת- ים והחברה לתרבות פנאי וספורט בת ים, או כל גוף אחר אשר משמש כזרוע ביצוע עבודות מטעם העירייה.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "רענון מאגר הקבלנים המבצעים עבודות עבור העירייה, הוא צעד נוסף ליישומה של המדיניות שהתוויתי, לשיפור הטיפול במרחב הציבורי ולעידוד מצוינות בביצוע ועמידה בלוחות זמנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות